Miten saisi itsellensä teflonpintaa teinin äitinä?
Juuu teinit jurputtaa mitä jurputtaa, ovat välillä, lue päivittäin, rääväturpia, on vain hyvä, että "uskaltavat" olla mu*lkkumurkkuja kotona jnejne.
MUTTA ei sekään tosiasia ja sen ajatteleminen aina auta.
Meillä ainakin tuo minun 16v miehenalku osaa olla niin rationaalisen, jäämiesmäisen rauhallinen ja tympeä sivalluksissaan, että minä mietin useamman kerran viikossa etten varmasti osaa edes hengittää oikein, olen vain ja ainoastaan häiritsevä haittatekijä ja todella TODELLA ällöttävä pojan mielestä. Asiaa ei auta hänen älynsä, on erittäin fiksu ja rakastaa keskustella ja argumentoida, kyseenalaistaa.
On vain taas niin helvetin halju olo, kun sai niin tympeää kommentointia asiaan joka ei ollut kummoinen eikä varsinkaan millään järjellä, paitsi ilm.teinin, ansainnut niin tympeätä vastinetta. En edes muista asiaa, niin perusjuttu oli ja silti sain vain paskaa niskaani. Sama juttu sohvalla kun istui vieressäni ja selkänsä oli kuulema kipeä kun väänteli sitä, mainitsin siitä isällensä joka samassa huoneessa niin ärähti siitäkin minulle tosi rumasti.
Ei jaksaisi.