Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Inhottaa käydä edes suihkussa tähän vuodenaikaan.

Vierailija
08.01.2018 |

Tulee kylmä kun poistuu suihkusta. Sitten onkin taas nuhainen olo ja nenä tukossa. Tulisipa jo kesä.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
08.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi on sauna.

Vierailija
2/8 |
08.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onneksi on sauna.

Niin pn minullakin mutta en minä sitä joka kerta lämmitä kun aion käydä suihkussa... voisi sähkölaskussa näkyä liikaa. Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
08.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita lattialle kuminen liukueste itse suihkuun ja sitten paksu matto suihkukaaren ulottumattomiin. Varaa paksu kylpytakki ja pyyhe hiuksille. Kuivaa itsesi kunnolla ennen poistumista suihkuhuoneesta. Jos suihkusi on oikein kylmä niin laske ennen suihkuun menoa lämmintä vettä niin, että suihkuhuone hieman höyrystyy. Muista kuivata jälkeen päin hyvin ja jättää ovi auki tuuletuksen ja kuivumisen takia. Lämmintä päälle ja lämmintä juomaa nassuun.

Vierailija
4/8 |
08.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laita lattialle kuminen liukueste itse suihkuun ja sitten paksu matto suihkukaaren ulottumattomiin. Varaa paksu kylpytakki ja pyyhe hiuksille. Kuivaa itsesi kunnolla ennen poistumista suihkuhuoneesta. Jos suihkusi on oikein kylmä niin laske ennen suihkuun menoa lämmintä vettä niin, että suihkuhuone hieman höyrystyy. Muista kuivata jälkeen päin hyvin ja jättää ovi auki tuuletuksen ja kuivumisen takia. Lämmintä päälle ja lämmintä juomaa nassuun.

En jotenkin saa pyyhkeellä kuivattua ilman että iho jää niin nihkeäksi että vaatteet tuntuvat pahalta.. mistä mä löytäisin semmoisen oikein pehmeän ja lämpimän kylpytakin xs koossa ja ei 50€ hintaisena? (Max 30€) Rovaniemellä nää liikkeet harvassa.

Vierailija
5/8 |
08.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onneksi on sauna.

Niin pn minullakin mutta en minä sitä joka kerta lämmitä kun aion käydä suihkussa... voisi sähkölaskussa näkyä liikaa. Ap

Älä sitten valita.

Vierailija
6/8 |
08.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerrankin joku jolla sama ongelma kuin minulla. En koskaan jaksa käydä illalla suihkussa vaan aamulla juuri ennen töihin menoa ja sitten märät hiukset hautuvat pipon alla kun on pakkasta. Ei kiva. Odotan niin maaliskuuta!

Vierailija
7/8 |
08.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

On se mullekin vastenmielistä. Palelee mennen tullen. Sauna ihan ok "lisä" talvella, kesällä se jääkin vähemmälle.

Vierailija
8/8 |
08.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se tunne kun käyt ulkosaunassa ja saman rakennuksen suihkussa ja sitten juokset pyyhe päällä suihkusandaaleissa 100m sisälle 😂 Noh, voisinhan toki ottaa kunnon vaatteetkin saunalle mukaan puettavaksi, joten ehkä ei pitäisi valittaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä yksi