Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Palkkaisitko ihmistä, joka ollut viimeiset kuusi vuotta kuntoutustuella mt-ongelmien takia?

Vierailija
08.01.2018 |

Ja eläke ei jatku, koska työeläkeyhtiön mielestä henkilö on työkykyinen

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
08.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei vittu, onhan se selvää ettei tommosta kukaan palkkaa. Mut täähän oli vissiin provo vai.

Vierailija
2/5 |
08.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei haittaa tuollainen historia. Se ei ratkaise palkkaamista. Tärkeää on ammattitaito, sitoutuneisuus, tunnollisuus, yhteistyökyky.

Olen palkannut monta vuotta työntekijän, jolla on ollut koko ajan mielenterveysongelmia. Mutta suoriutuu töistään hyvin. Joihinkin tehtäviin häntä joutuu vähän psyykkaamaan, mutta se ei minua haittaa, ja niitä tilanteita on vähän.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
08.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut viimeiset 12 vuotta työkyvyttömyyseläkkeellä juurikin mainitsemiesi ongelmien takia.. Sinä aikana olen ollut myös palkkatöissä, ja parhaillaan töytä hakemassa.

En ole mikään vanhakaan vielä, sikäli kuin se tähän liittyy.

Vierailija
4/5 |
08.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valitettavasti en palkkaisi. Yritykseni on pieni ja täysin riippuvainen meidän asiantuntijoiden eli työntekijöidemme osaamisesta ja kyvystä hoitaa työnsä. En voi ottaa riskiä että mt-kuntoutunut taas romahtaisi kiireisen alan paineissa, ja sitten oltaisiin pulassa.

Vierailija
5/5 |
08.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin olen ollut viimeiset seitsemän vuotta, 23-vuotiaasta asti mm. vaikean masennuksen takia ensin sairauslomilla ja sittemmin kuntoutustuella. Eikä työnhaku ole vielä mitenkään ajankohtaista. En pidä realistisena ajatuksena että koskaan työllistyisin, vaikka työkykyiseksi joskus kuntoutuisin. On valoisat tulevaisuudennäkymät...