Miks me naiset ollaan niin ANKEITA ja tylsiä?
Olen siis itsekin nainen. Viihdun paljon enemmän miesten seurassa.
Kommentit (26)
Sepä se. Ja silti vaan vaaditaan miehiltä niin helvetisti kaikkea mitä ei itse ole. Se että omistaa pillun on vaan niin iso meriitti
Ja kaikki pukeutuu mustaan ja värjää vielä hiuksetkin mustaksi Kyllä on synkkää!
Tuntemasi miehet ilmeisesti viihtyvät ankeiden ja tylsien naisten kanssa?
Sinulla ei kuitenkaa taida olla kokemuspohjaa meistä kaikista naisista kuten ei miehistäkään.
Monilla naisilla on jokin päähänpinttymä siitä, millaista naisen elämä "kuuluu" olla. Pitää olla tietyissä mitoissa, pitää harrastaa tiettyjä asioita, asumismuodon pitää olla tietynlainen ja totta kai mies ja lapsia pitää olla. Ovat toisin sanoen ulkoaohjautuvia. Ei ihme, jos alkaa ankeuttaa, kun koko ajan suorittaa jotain ihannelämää riippumatta siitä, mitä itse oikeasti haluaa ja tarvitsee.
Toisaalta aika ankeita tapauksia löytyy sieltä toisestakin sukupuolesta. Niin monella miehellä on kamala tyhjänpäiväisen esittämisen, kukkoilun ja imagon säilyttämisen tarve, että ankealta alkaa äkkiä sellainenkin tuntua. Ankeus, jos mikä, on taatusti tasa-arvoinen ominaisuus.
Paskapuhetta. Tunnen kymmeniä mielenkiintoisia, fiksuja, syvällisiä, hauskoja ja mukavia naisia, joiden seurassa viihdyn. Olen itsekin sellainen.
Usein miesporukoissa roikkuvat naiset haluavat nimenomaan miesten huomiota, ja se on vain säälittävää.
En ole nainen mutta samaa mieltä. Ainakin keskimäärin naiset ovat minustakin aika tylsiä, jutut ja huumori tylsempiä kun miesten kanssa. Myönnän että en minäkään naisten kanssa varmaan muuten aikaa viettäisi ellen olisi heistä seksuaalisesti kiinnostunut
Vaikka en itsekään pidä kaikista naisista, ja jaksa mitään älyttömiä juorukerhoja tai kanalaumoja, mielestäni ihmiset ovat yksilöitä eivätkä vain sukupuoliin jaettavia tapauksia. Tiedän paljon myös miehiä joilla on hyvin "ämmämäisiä" piirteitä, pahimmat juoruakatkin löytyvät näistä.
Me? Koska satun olemaan sukupuoleltani nainen olen = sinä?
Vierailija kirjoitti:
Olen siis itsekin nainen. Viihdun paljon enemmän miesten seurassa.
Puhu vaan omasta puolestasi, sinä ankea nainen.
Mä viihdyn sekä miesten että naisten seurassa kunhan aaltopituus on sama.
Moni nainen kehuu viihtyvänsä paremmin miesten seurassa, aivan kuin se olisi jokin kehumisen aihe. Luulevat olevansa siksi erikoisia, mielenkiintoisia tai ainakin jollakin määrittelemättömällä tavalla parempia kuin muut naiset.
Onko teidän elämään sattunut mielenkiintoisia miehiä? Tunnen lukuisia miehiä, jotka eivät koskaan vitsaile, ovat epävarmoja, eivät osaa tutustua uusiin ihmisiin, eivät koskaan käy missään, elävät aina jonkin kaavan mukaan ja sulautuvat massaan...
Meidän naisten pitää koko ajan pelätä kanssasisarten hyökkäystä. Se vähän rajoittaa ja pidättelee.
Ne naiset jotka tulee toimeen vain miesten kans on sosiaalisesti rajoittuneita. Sosiaalinen ihminen tulee toimeen kaikenlaisten kans sukupuolesta ja luonteesta riippumatta. Miehissä riippuvat naiset on säälittäviä huomion hakuisuudessaan.
Sinä voit olla.
Minulla on hauskoja ja fiksuja ystäviä, joiden seurassa on mukavaa viettää aikaa.
Jokainen kiinnostuu vertaisistaan. :)
Vierailija kirjoitti:
En ole nainen mutta samaa mieltä. Ainakin keskimäärin naiset ovat minustakin aika tylsiä, jutut ja huumori tylsempiä kun miesten kanssa. Myönnän että en minäkään naisten kanssa varmaan muuten aikaa viettäisi ellen olisi heistä seksuaalisesti kiinnostunut
Tapaat vertaisiasi, kuten aloittajakin.
Vierailija kirjoitti:
Onko teidän elämään sattunut mielenkiintoisia miehiä? Tunnen lukuisia miehiä, jotka eivät koskaan vitsaile, ovat epävarmoja, eivät osaa tutustua uusiin ihmisiin, eivät koskaan käy missään, elävät aina jonkin kaavan mukaan ja sulautuvat massaan...
Kaverien miehet suuttuivat, kun pelasimme jotain lautapeliä yhdessä. :D
Puhu vaan omasta puolestasi, minä en ole ankea enkä tylsä. Viihdyn naisten seurassa hyvin.