Ristiriitaiset tunteet kumppania kohtaan
Olemme tunteneet n. 1,5-vuotta. Mies jäi kiinni pettämisestä kun olimme seurustelleet 7kk. Hänellä oli ollut seksisuhde toiseen naiseen noin kuukauden ajan.
Minä tietysti suutuin ja jätin hänet, hän itki ja vannoi tekevänsä mitä vaan jos annan vielä mahdollisuuden. Viikon miettimisen jälkeen otin hänet takaisin, ja hetken meni hyvin, paremmin kuin koskaan mutta lopulta alkoi miehen lupaukset lipsua enkä enää jaksanut.
Erosimme ja olimme muutaman kuukauden erossa, kunnes eräänä baari iltana törmäsimme ja molemmilla oli ollut kova ikävä toista. Aloimme uudestaan seurustella ja mies on ollut ihanampi kuin koskaan aiemmin. Ongelma on se että en ymmärrä omia tunteitani. Kun olemme yhdessä, rakastan häntä paljon ja tuntuu että hän voisi olla elämäni mies, mutta kun olemme erossa niin alan välillä jopa vihata häntä? Heti jos hän ei vastaa puhelimeen ajattelen hänen olevan pettämässä minua ja alan valmistautua mielessäni eroon. Saatan haukkua hänet kavereilleni ja minusta saattaa oikeasti tuntua että en välitä hänestä enää kun kerran jo yli pääsin. Mutta sitten kun taas olemme yhdessä, ihmettelen miten olen voinut ajatella eroavani ja hän on taas maailman ihanin ja rakkain mies.
Onko muilla petetyksi tulleilla tällaisia tuntemuksia? Onkohan koko suhde ihan tuhoontuomittu?
Kommentit (5)
En ole tietääkseni tullut petetyksi, mutta oli juuri tuollaista samanlaista, kun suhde väljähtyi ja mies alkoi kohdella puolivillaisesti ja on paljon tekemisissä nuorten ja nättien naisten kanssa (ihan rehellisestä syystä) ja näyttää kovasti viihtyvän heidän seurassaan.
Tilanteen rauhoittuminen vaati sen, että minulle tuli sisäisesti uudelleen varma olo siitä, että olen ykkönen ja ainutkertainen, eri tasolla hänen kanssaan kuin muut. Nyt mieskin käyttäytyy taas innokkaammin minua kohtaan.
Tuo kokemasi tunne on ihan vihonviimeinen. Olin valmis jättämään miehen päästäkseni noista piinaavista tunteista eroon.
Jos mies pettää jo ennenkuin suhde on kestänyt alle 2 vuotta niin on joko krooninen petturi tai on pettänyt exänxä kanssa, josta ei ole päässyt yli?
On.
Se että kaipaatte toisianne voi olla silkkaa läheisriippuvuutta, ei rakkautta.
Miten voit luottaa mieheen, joka on jo noin lyhyen yhdessäolon aikana ehtinyt pettää?
Se että mies itkee ja katuu, ei takaa mitään.
Mäkin olin yhden itkijän kanssa vuosikausia. Kyseessä ei ollut pettäminen, vaan muunlainen epäluotettavuus. Mies itki, ettei hän itsekään käsitä miksi toimii kuten toimii, eikä arvosta itseään ja on kamalan pahoillaan ja lupaa - yrittää - olla parempi.
Bullshit!!
Sulle annan lähäridiaknoosin ja miehelle narsut.
Hoitona JSSAP!
T: Ammattilainen
NEXT PLEASE!
Anteeksi sekava kirjoitus, toivottavasti joku saa selvää :)