Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi punatukkaiset miehet eivät pärjää parisuhdemarkkinoilla?

Vierailija
07.01.2018 |

Punatukkaisilla naisilla on kysyntää, mutta punatukkaiset miehet jäävät muiden miesten varjoon.
Ed Sheeran pärjää statuksensa puolesta, mutta harva punatukkainen ei pärjää markkinoilla muihin hiusväreihin verraten.
Onko punatukkaiset miehet jotenkin rumia?

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
07.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Punatukkaisia on kai vain yksi tuhannesta - aitoja siis.  Harvinaista herkkua siis. Mutta ovatko kaikki punapäät temperamenttisia?

Vierailija
22/27 |
07.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teininä ja nuorena aikuisena sain tukkani väristä huomiota, jota en oikeastaan kaivannut. Ei vaimoni tukkani värin takia naimisiin mennyt.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
07.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja miksi tukan väriä kutsutaan punaiseksi? Eihän se ole punaista nähnytkään. Punatukkaisen tukan väri voi vaihdella vaalea rusehtavasta kuparin punaiseen.

Vierailija
24/27 |
08.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun hiusten väriä haukutaan, muttei ulkonäköä, että kait tässä pitää kaappipunapääksi ryhtyä.

Vierailija
25/27 |
08.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset etsivät sielukkaita miehiä ja punatukkaisillahan ei tutkitusti ole sielua olleenkaan, koska he ovat paholaisen aikaansaannos. Vai miten se nyt menikään...

Vierailija
26/27 |
08.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kyllä usko, että punertava hiusten väri olisi kovin suuri haittatekijä parisuhdemarkkinoilla. Tai noh, eipä mulla kovin hyvin sillä osa-alueella ole tähän mennessä sujunut, mutta tämä johtuukin aivan muista tekijöistä. Punaruskeat hiukset omistan, joskin enemmän kyllä sinne ruskeaan päin. Pisamat ja kesällä hauskasti kärtsäävä nahka löytyy myös. Punatukkaisen piirteet tuo mulla semmoista jännää ulkoista persoonallisuutta jonkin verran eksentrisen luonteen kaveriksi, tai niin ainakin oon ajatellut.

Vierailija kirjoitti:

Täällä yksi tytsy, joka tykkää punaisista hiuksista, kalpeasta ihosta ja pisamista. Plussaa vielä, jos oot lyhyt ja hiukan paksu 😋 En oo vaan tienny et tää on fetissi!??

Hmmm, ollaankohan me tavattu? :D

Vierailija
27/27 |
30.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun mies on ainakin kerrassaan upea ilmestys punaisen (tai oranssin, sillä on ehkä enemmän semmoinen vaaleampi oranssi/punainen, saisi olla mun puolesta kirkkaampikin!) tukkansa ja pisamiensa kanssa. Ja ihanat vaaleanpunertavat ripset ja kulmakarvat 🤩 yksi isoin asia mihin hänessä alunperin kiinnitin huomiota oli tuo punapigmenttisyys ja siitä johtuva ulkonäöllinen persoonallisuus. Ei jokainen vastaantulija olekaan tuollainen. :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi kuusi