Miten sinulle on flirttailtu?
Kommentit (11)
Täytyy sanoa samaa kuin herra aiemmin eli en tiedä milloin mies mahdollisesti flirttailee. Tänään eräs mies katsoi useamman kerran pitkään silmiin kun käveltiin toistemme ohi Prismassa. Ei tuo nyt (välttämättä) flirttailua ole, mutta en todellakaan tunnista flirttailua.
Siis minä tunnistan flirtin mutten osaa sanoa miten sitä on tehty... Katseet, kosketus ja puheet, niistä se koostuu.
Ja ihan loppuun asti olen antanut mennä.
Eräs mies sanoi minulle tanssipaikalla, että na**daan kunnes rintasi poksahtavat. Hän on nykyään aviomieheni.
Ei mul kukkaa ole ikuna flirttaillu.
Ajattelin olevani ainoa idiootti joka ei tajua jos joku flirttaa. Onneksi on kohtalotovereita.
Baaritiskillä eräs nainen kysyi että seisooko sulla, vastasin että ei nyt mutta tarvittaessa. Lähdetään meille hän sanoi. Valitettvast (kai) portsari ohjasi hänet ulos, oli häiriköinyt kuulemma pitemmän aikaa.
Vierailija kirjoitti:
Siis minä tunnistan flirtin mutten osaa sanoa miten sitä on tehty... Katseet, kosketus ja puheet, niistä se koostuu.
Ja ihan loppuun asti olen antanut mennä.
Mitä siitä on sitten seurannut jos olet antanut mennä loppuun asti? Ja tarkoittaako että sänkyyn asti menitte?
Nainen flirttaa kun se syö banaania.
Itse en edes tajua milloin nainen flirttailee minulle. Muutaman kerran muut sanoneet, että tuo nainen flirttaili ihan täysillä. Itse en huomannut mitään.
M35