Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Nainen kuvailee itseään "sähäkäksi tapaukseksi". Mitä tuo todellisuudessa tarkoittaa?

Vierailija
07.01.2018 |

ei sano mitään, tyhjää lyö että kumisee

Kommentit (56)

Vierailija
21/56 |
07.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onpas negatiivisia ja katkeran kuuluisia kuvauksia täällä, huh huh.

Itse kuvailen itseäni sähäkäksi. Se tarkoittaa sellaista oman tiensä kulkijaa, räväkkää ja temperamenttista tyyppiä joka ei istu mihinkään muottiin. Ei pelkää näkyä ja kuulua, ja uskaltaa puuttua epäkohtiin. Hyvä itsetunto.

Miehet yleensä tykkää sähäköistä naisista, muille naisille taas sähäkkä tapaus on usein kipupiste. Varsinkin sellaiset persoonallisemmat tapaukset.

Näin miehenä voin sanoa että on hyvin harvassa sellaisia miehiä jotka haluaa muijakseen sähäkän kiukkupussin.

Vierailija
22/56 |
07.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse kuvailen itseäni sähäkäksi. Se tarkoittaa sellaista oman tiensä kulkijaa, räväkkää ja temperamenttista tyyppiä joka ei istu mihinkään muottiin. Ei pelkää näkyä ja kuulua, ja uskaltaa puuttua epäkohtiin. Hyvä itsetunto.

Miehet yleensä tykkää sähäköistä naisista, muille naisille taas sähäkkä tapaus on usein kipupiste. Varsinkin sellaiset persoonallisemmat tapaukset.

Istuu hyvinkin siihen sähäkän muottiin, tässä keskustelussa onkin se jo hyvin kuvailtu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/56 |
07.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Look up Anita Hirvonen.

Vierailija
24/56 |
07.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Off topic mutta suututtaa kun ihan oikeita sairauksia (itselläni bibo) käytetään haukkumasanana. Koskakohan stigmatisointi loppuu :(

Ps. En ole "sähäkkä". Olen tavallinen perheenäiti vakityössä ja pitkässä avioliitossa.

Vierailija
25/56 |
07.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttää todennäköisesti mm. neonvärisiä tiikeriraitoja ja pintaa nuolevia satiini/veluuri/pvc-tyyppisiä paljastavia vaatteita, suuria killuvia ja heliseviä koruja, neonvärisiä hiusvärejä/hiuslisäkkeitä, kirkuvia meikkejä ja stiletto/platformkorkoisia kenkiä.

Vierailija
26/56 |
07.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilkeä raivoiita, joka oikeuttaa tylyytensä ja raivonpuuskansa "tempperamenttisuudella ja intohimoisuudella".

Vierailija
27/56 |
07.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa varoa, jos kuvailee itseään:

- sähäkäksi

- temperamenttiseksi

- suorapuheiseksi

- intohimoiseksi

Nämä kaikki tarkoittavat sitä, ettei ihminen välitä muiden tunteista. Tekee mitä tykkää, koska "minun tunteet ensin ja minä en voi tunteilleni mitään". Mitä luultavammin siis myös pettäjä. 

Vierailija
28/56 |
07.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kovaääninen räksä jolla on "mukamashauska" kommentti kaikkeen. Ei oikeasti sano mitään fiksua koskaan. E imyöskään osaa keskustella sillä kykenee vain laukomaan, ei kuuntelemaan. Heittää härskiä läppää, jota häpeää kaikki paitsi henkilö itse. Uskoo omaan seksuaaliseen vetovoimaansa tilanteessa kuin tilanteessa. Ei pitäisi. 

Vierailija
29/56 |
07.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Off topic mutta suututtaa kun ihan oikeita sairauksia (itselläni bibo) käytetään haukkumasanana. Koskakohan stigmatisointi loppuu :(

Ps. En ole "sähäkkä". Olen tavallinen perheenäiti vakityössä ja pitkässä avioliitossa.

Valitettavasti aika useilla biboilla elämä on normaalien mielestä hyvin kaoottista ja uskomatonta sähläämistä. Heillä on juuri sitä sähäkkyyttä, jota ei hyvällä katsota ikinä. Ehkä juuri sinä et ole sellainen, mutta valtaosa on.

Vierailija
30/56 |
07.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Naisille sähäkkä tapaus on kipupiste."

Mitä kummaa mahdat tällä tarkoittaa?

Olin yhden sähäkän kaverin kanssa nuorena viikonlopun Italiassa. Oli ensimmäinen ja viimeinen kerta. Jo menomatkalla se oli ehtinyt saada muutaman huutoraivarin. Niiden välissä se paistoi kuin aurinko. Siinä ei oikein tahtonut mukana pysyä.

Saimme lähtöpassit retkeilymajasta yhden huutokohtauksem takia. Sähäkkä ihminen ei viitsinyt miettiä varusteita, joten se tarvitsi alinomaa jotain mun rinkasta.

Kuin huonokäytöksinen, väsyttävä teini.

Never again!

Vierailija
31/56 |
07.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän on impulsiivinen ja helposti suuttuva ja vaalii näitä ominaisuuksiaan, koska ne ovat niin sähäköitä. Muuten hän on jokseenkin persoonaton.

Vierailija
32/56 |
07.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käyttää todennäköisesti mm. neonvärisiä tiikeriraitoja ja pintaa nuolevia satiini/veluuri/pvc-tyyppisiä paljastavia vaatteita, suuria killuvia ja heliseviä koruja, neonvärisiä hiusvärejä/hiuslisäkkeitä, kirkuvia meikkejä ja stiletto/platformkorkoisia kenkiä.

No just tämmönen!

Ks Downshiftaajat 2, Olivia

Ts. muihin määreisiin voi lisätä vielä mauton.

Sähäkkä ei kasva koskaan aikuiseksi. Hän ei viisikymppisenäkään tajua, että nuoruus meni jo. Lainailee teini-ikäisen tyttärensä vaatteita, ja kuvittelee, että he kaksi näyttävät sisaruksilta.

Vierailija
33/56 |
07.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huumorintajuinen ja sosiaalinen persoona, joka uskaltaa olla oma itsensä. Osaa sanoa tärkeileville miehille/hienohelma nillittäjille vastaan, olematta ilkeä.

Vierailija
34/56 |
07.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli "räväkkänä ja tempramenttisena" kilahtelet ihan mistä vaan ja ihan milloin vaan ilman mitään varsinaista syytäkään, kunhan nyt vain tuntui siltä. Et pelkää näkyä ja kuulua eli aina suunapäänä joka paikassa, omat mielipiteet oli ne mitä vaan tai kysyttiin niitä tai ei tulee kyllä ilmi oikein kovaan ääneen. Hyvä itsetunto eli et edes tajua millaisena idioottina ja rasittavana munapäänä ihmiset sua oikein pitääkään joten et anna sen myöskään sua mitenkään häiritä.

Vierailija
35/56 |
07.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmistyyppi joka yleensä sen mairean tekohymynsä jälkeen saattaa yhtäkkiä alkaa äyskiä ja tiuskia on kaikkein hankalin. Jopa kaikkeen jatkuvasti kyrpiintyneen murjottajan kanssa tulee paremmin toimeen.

Vierailija
36/56 |
07.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Edellisten kommenttien lisäksi:

- rinnat mukavasti esillä avoimessa kaula-aukossa

- olut maistuu ja tupakkaa kuluu ainakin humalassa

- koulutus yleensä amispohjainen, max amk-tutkinto. Ei missään tapauksessa yliopistoa, koska räväkkä oppii tekemällä

- eronnut tai jo uudessa liitossa

- rakastaa eläinkuoseja

- ylipainoa 5-15 kg. Laihdutuskuuri no 105 menossa. Aamulla Nuteilet-pirtelö, mutta iltapäivällä maistuu jo viineri

- avoin, kertoo elämäntarinansa jo 5min tuttavuuden jälkeen

- suosikkilaulaja Kaija Koo ja Antti Tuisku. Korkkarit kattoon ja Rahan takii

Vierailija
37/56 |
07.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

oravapillu

Vierailija
38/56 |
08.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Useimmat kuvaukset sopii mun exään.

Siis exään.

Vierailija
39/56 |
08.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Epävakaa persoonallisuus

Vierailija
40/56 |
08.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No hitsi :D olen itse kuvannut itseni sähäkäksi.

Tarkoitin lähinnä itsenäisyyttä ja vahvoja mielipiteitä, ylipäätään ettei kannata tulla juttusille normikliseillä ja helppo isku mielessä.

Näitä nyt voi viljellä oman makunsa mukaan. Mies voi sitten muodostaa oman mielipiteensä. Tai kuka vaan.

ps. En juo paljon, liikun paljon, en ole tyhmä enkä käytä leopardikuoseja.