Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko muilla sama että ex-miesystävät ei löydä uutta?

Vierailija
07.01.2018 |

Oon niin kyllästynyt siihen ettei hyvä kelvannut, takaisin ei oteta ja nyt vaan klikkailette siellä tinderissä uusia naamoja. Kauheen ikävä että ette kelpaa.
Onko muilla sama, että mies lähtee hakemaan parempaa, muttei löydä ja juna on jo mennyt?

Kommentit (34)

Vierailija
21/34 |
25.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ehkä olit niin hirveä akka, että hän ei enää halua uutta suhdetta sinusta aiheutuneiden traumojen takia.

Olin kerran yli kolme vuotta täysin sinkku erää eksän jälkeen kun oli niin kamala kokemus. Toki hän narsistisissa harhoissaan luuli olevansa kovaakin valuuttaa. 

Vierailija
22/34 |
25.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole tuota. Viimeisin löysi useamman uuden jo suhteemme aikana. Tämäkin on niitä joille kelpaa kuka vain tarpeeksi helposti höynäytettävä. Niin kuin minäkin. Ei osaa olla yksin, narsistinen persoonallisuus. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/34 |
25.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun ex löysi heti eron jälkeen Tinderistä uuden naisen ja oli ihan into pinkeenä jo muuttamassa sen luo. Nainen kuitenkin jätti sen 6kk seurustelun jälkeen tyylikkäästi txt-viestillä. Taas Tinderiin ja muutaman säädön jälkeen löysi livenä festareilta uuden naisen. En tiedä ovatko enää yhdessä kun me ei enää olla tekemisissä keskenämme. Mulla ei ole ollut ketään, koska päätin että ex saa luvan olla viimeinen ukko mun elämässäni. Mä en enää halua minkäänlaista suhdetta, en lyhyttä enkä pitkää.

Vierailija
24/34 |
25.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ehkä olit niin hirveä akka, että hän ei enää halua uutta suhdetta sinusta aiheutuneiden traumojen takia.

Joo eron jälkeen mies huomaa olipa hanurista seurustella eikä lähde siihen touhuun kovin äkkiä uudestaan.

Vierailija
25/34 |
25.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö ihmiset osaa olla itsekseen? Pakko löytää joku tai kytätä pariutuuko muut. 

Vierailija
26/34 |
25.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmeisesti mies on saanut wanhasta niin pahat traumat ettei enää vähään aikaan naisiin koske.

Eikä vahva mies sitäpaitsi muita ihmisiä edes mihinkään tarvitse.

Vierailija
27/34 |
25.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei ole mitään tietoa eksieni parisuhdeasioista eromme jälkeen. Yksikään eksäni ei ole myöskään halunnut minua takaisin.

Vierailija
28/34 |
25.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olin kerran yli kolme vuotta täysin sinkku erää eksän jälkeen kun oli niin kamala kokemus. Toki hän narsistisissa harhoissaan luuli olevansa kovaakin valuuttaa. 

O

Sama kokemus kaukaa ajasta. Kun vapautuu huonosta parisuhteesta, jokainen päivä vapaudessa on iloa, onnea ja arvokasta ihan itsessään. Ei siihen kaipaa uusia häiriköitä sotkemaan elämäänsä.

Vierailija
29/34 |
25.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko mitään niin veemäistä kuin exä joka haluaa pysyä perillä uusista parisuhteistani ja pahimmillaan vielä '"auttaa" löytämään uuden. 

Hän on mulle exä, ja minä hänelle exä ja hyvistä syistä. 

Vierailija
30/34 |
25.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo jälkikyttääminen voisi olla poliisiasia - ainakin pitäisi olla!

Vierailija
31/34 |
25.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osa mun eksistä löytänyt nopeasti uuden, osa vaihtaa koko ajan uuteen, kun se oikea luonne paljastuu... 

Vierailija
32/34 |
25.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

O Sama kokemus kaukaa ajasta. Kun vapautuu huonosta parisuhteesta, jokainen päivä vapaudessa on iloa, onnea ja arvokasta ihan itsessään. Ei siihen kaipaa uusia häiriköitä sotkemaan elämäänsä.

Ei se aina ihan noinkaan mene. Mä erosin aikanaan huonosta suhteesta, ja toki se oma vapaus oli kivaa vuoden pari, mutta nyt 15 vuotta myöhemmin olen edelleen yksin, ja tämä yksinäisyys on tuhonnut minut henkisesti. 

Vierailija
33/34 |
25.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin miehenä en tiedä pystynkö enään kehenkään naiseen luottaa..niin hirveä kokemus tämä viimeinen todella pitkä parisuhde!

tässä sitä yrittää kerätä palikoita kasaan. molemmat oltiin että tässä on se elämän viimeisin ihminen jonka kanssa saa vanheta elämän loppuun.oli elämän suurin rakkaustarina tässä ja nyt + kaikki asiat oli niinkun piti ja oltiin samalla aaltopituudella lähes kaikesta.

alku vuosiin oli kaikki hienosti ilman ongelmia ja seksielämä oli aivan huippua(nainen sai orgasminsa käytännössä aina)  ennekuin alkoi manipulointi,sumutus narsitisella katteella..seksillä kiristäminen tai sen puute ollut viimevuodet se pahin suhteen tuho ilman läheisyyttä häneltä.itse yritin joka päivä koskettaa ja sanoa että rakastan,puhuin ja pussasin+useasti  kiihkeää seksiä.

en tiedä onko sitten uskonto joka tuli tähän väliin vai esi-vaihdevuodet vai mikä..

puhuttu on ja lähinnä minä olen puhunut ja yrittänyt kääntää joka kiven että kaikki mahdollisuudet on katsottu..

mutta ei mies kestä ilman läheisyyttä ja seksiä tai ilman parisuhde aikaa loputtomiin.

kyllä kaikki muu häneltä onnistuu

tuin rahallisesti ja autoin ilman mitään vaateita itselleni vaan se tuli minulta sydämestä!

Loppuelämäkö yksin tässä sitten edessä koska ei samanlaista mistään löydy enään kun hän alkuaikoina oli + hänen kauneutensa mukaan lukien. 

enkä tiedä pystynkö enään ketään samanlailla rakastamaan ja ikää alkaa olemaan että ohitse kohta muutenkin kaikki,enkä huoli ketävain sen takia että pitäisi olla joku..tätä nuorempana on ihan tarpeeksi kokeiltu jo

M47

Vierailija
34/34 |
25.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä se mies on se jätetty osapuoli jonka osa on helposti rankka. Koska kysyntää ei vaan ole. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän kolme