Kiva kun läskeillä ei ole oikeutta hienoihin vaatteisiin
Olen lihonut jalan murtumisen takia ja nyt sitten olisi ystävän häät tiedossa. Kivaa mekkoa olen yrittänyt etsiä, mutta olen huomannut että kaikki pluskokoisille suunnatut rievut ovat aivan kamalan rumia. Ilmeisesti suurempi pala hienoa kangasta maksaa miljonääriketjujen omistajille liikaa, mutta onneksi laihoille löytyy ties kuinka upeaa kolttua. Ikävä kyllä en itse usko laihtuvani 20kg ennen häitä... Pakko ilmeisesti mennä sinne verkkareissa.
Kommentit (21)
Ompele itse tai ompeluta, jos haluat mittoihisi sopivan.
Mulla on ainakin tosi kivoja vaatteita, vaikka oon xl-xxl kokoinen. Nytkin tiger of swedenin löysä neule, pitkä toppi ja tekonahkalegginssit. Saan pukeutumisesta useinkin kehuja.
Ei kenelläkään ole mitään automaatista oikeutta hienoihin vaatteisiin. Hienoja ja tyylikkäitä vaatteita on niillä, jotka pitävät asiaa tärkeänä, panostavat, opettelevat ja osaavat käyttää tyylisilmää.
Jos haluat vain mennä lähimpään halpalumppukauppaan ja tehdä ostoksen vartissa, et ylipainoisena löydä hyvää vaatetta (ja tuskin muutenkaan).
Itse olen lihava ja minulla on kauniit ja laadukkaat vaatteet aina. Etsin huolellisesti ja ostan hyvin vähän, enkä koskaan mitään kiireessä. Ompelutaito (tai luotto-ompelija) myös tärkeä, jotta second hand -löytöjä vai muokata sopivaksi.
Ai se on ap:n mielestä kiva? No sitten on.
Vai kiva? Selvä! Ap on passiivis-aggressiivinen.
Vierailija kirjoitti:
https://m.aliexpress.com/s/item/32776651472.html?trace=wwwdetail2mobile…
Joo just tälläisiä kamalia halvan näköisiä kolttuja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
https://m.aliexpress.com/s/item/32776651472.html?trace=wwwdetail2mobile…
Joo just tälläisiä kamalia halvan näköisiä kolttuja.
No linnan juhliin menee 150 kiloiset kalliissa kuteissa, eli jos sellaisen haluat.
Standardivaatteita tekevä vaatebusiness on osa laihdutusbusinestä. Ei sen kummempia juttu.
Ap lihonut 2 kiloa, ja valittaa täällä olevansa kamala läski. :DDD
Ettei vaan olisi taas Sössön tehtailemia läskifoobikkoaloituksia???
Vierailija kirjoitti:
Onko sulla joskus diagnosoitu aivovamma
Minusta tuo aliexpressin oli hieno
Onhan KardASShiaanitkin aika muhkeita, ja niillä on aina kaikista uusimmat ja kalleimmat muotivaatteet päällä.
Ap:n aloitus on sietämätön. Otsikoi, että kiva että hänelle ei löydy vaatteita. Miten niin kiva? Valheellinen tyyppi. Hänhän kertoo siis, että on aivan oikein, ettei ylipainoisille ja lihaville löydy vaatteita. Ja silti on itse ylipainoinen ja lihava. Vaativat kyllä kovasti huomiota nuo lihavat. Tekevät jopa vaatteiden ostamisesta ongelman ja valittavat siitä.
Itse olen löytänyt todella kauniita ja laadukkaista materiaaleista valmistettuja vaatteita Navabilta, vaikka olen kokoa 58. Totta kai ne sitten maksavat myös.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko sulla joskus diagnosoitu aivovamma
Ap on nimen omaan passiivis-aggressiivinen, ja yllä avoimen aggressiivinen.
Onneksi laihoille löytyy vaatteita jne...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap:n aloitus on sietämätön. Otsikoi, että kiva että hänelle ei löydy vaatteita. Miten niin kiva? Valheellinen tyyppi. Hänhän kertoo siis, että on aivan oikein, ettei ylipainoisille ja lihaville löydy vaatteita. Ja silti on itse ylipainoinen ja lihava. Vaativat kyllä kovasti huomiota nuo lihavat. Tekevät jopa vaatteiden ostamisesta ongelman ja valittavat siitä.
Ai niin te aspergerit kun ette ymmärrä sarkasmia
Puhu vain itsestäsi. Osui omaan nilkkaan.
Vierailija kirjoitti:
Onhan KardASShiaanitkin aika muhkeita, ja niillä on aina kaikista uusimmat ja kalleimmat muotivaatteet päällä.
Hei niillä on oikeesti hoikat vyötäröt, vaikka muualta muhkua löytyy. Mut vyötärö on oleellinen juttu.
Mulla ei oo ollut pariin vuoteen mitään ongelmia löytää hyvännäköisiä rytkyjä kiitos nettishoppailun. Lähinnä tilaan briteistä. Jos on edes vähän rahaa, osta halpa risteily tukholmaan jä käy ketjuliikkeet läpi. Yllättävän iso kokoelma läskeillekkin.
t: kokoa 48
Joo juuri mietin samaa. Nuorena ja hoikkana sain kehuja pukeutumisesta. Nyt läskinä, en kertaakaan. Kaikki vaatteet muodottomia riepuja.