Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kiva kun läskeillä ei ole oikeutta hienoihin vaatteisiin

Vierailija
07.01.2018 |

Olen lihonut jalan murtumisen takia ja nyt sitten olisi ystävän häät tiedossa. Kivaa mekkoa olen yrittänyt etsiä, mutta olen huomannut että kaikki pluskokoisille suunnatut rievut ovat aivan kamalan rumia. Ilmeisesti suurempi pala hienoa kangasta maksaa miljonääriketjujen omistajille liikaa, mutta onneksi laihoille löytyy ties kuinka upeaa kolttua. Ikävä kyllä en itse usko laihtuvani 20kg ennen häitä... Pakko ilmeisesti mennä sinne verkkareissa.

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
07.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo juuri mietin samaa. Nuorena ja hoikkana sain kehuja pukeutumisesta. Nyt läskinä, en kertaakaan. Kaikki vaatteet muodottomia riepuja.

Vierailija
2/21 |
07.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ompele itse tai ompeluta, jos haluat mittoihisi sopivan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
07.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ainakin tosi kivoja vaatteita, vaikka oon xl-xxl kokoinen. Nytkin tiger of swedenin löysä neule, pitkä toppi ja tekonahkalegginssit. Saan pukeutumisesta useinkin kehuja.

Vierailija
4/21 |
07.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kenelläkään ole mitään automaatista oikeutta hienoihin vaatteisiin. Hienoja ja tyylikkäitä vaatteita on niillä, jotka pitävät asiaa tärkeänä, panostavat, opettelevat ja osaavat käyttää tyylisilmää.

Jos haluat vain mennä lähimpään halpalumppukauppaan ja tehdä ostoksen vartissa, et ylipainoisena löydä hyvää vaatetta (ja tuskin muutenkaan).

Itse olen lihava ja minulla on kauniit ja laadukkaat vaatteet aina. Etsin huolellisesti ja ostan hyvin vähän, enkä koskaan mitään kiireessä. Ompelutaito (tai luotto-ompelija) myös tärkeä, jotta second hand -löytöjä vai muokata sopivaksi.

Vierailija
5/21 |
07.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai se on ap:n mielestä kiva? No sitten on.

Vierailija
7/21 |
07.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai kiva? Selvä! Ap on passiivis-aggressiivinen.

Vierailija
8/21 |
07.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

https://m.aliexpress.com/s/item/32776651472.html?trace=wwwdetail2mobile…

Joo just tälläisiä kamalia halvan näköisiä kolttuja.

Vierailija
9/21 |
07.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

https://m.aliexpress.com/s/item/32776651472.html?trace=wwwdetail2mobile…

Joo just tälläisiä kamalia halvan näköisiä kolttuja.

No linnan juhliin menee 150 kiloiset kalliissa kuteissa, eli jos sellaisen haluat.

Vierailija
10/21 |
07.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Standardivaatteita tekevä vaatebusiness on osa laihdutusbusinestä. Ei sen kummempia juttu.

Vierailija
11/21 |
07.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap lihonut 2 kiloa, ja valittaa täällä olevansa kamala läski. :DDD

Ettei vaan olisi taas Sössön tehtailemia läskifoobikkoaloituksia???

Vierailija
12/21 |
07.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko sulla joskus diagnosoitu aivovamma

Vierailija
13/21 |
07.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta tuo aliexpressin oli hieno

Vierailija
14/21 |
07.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan KardASShiaanitkin aika muhkeita, ja niillä on aina kaikista uusimmat ja kalleimmat muotivaatteet päällä.

Vierailija
15/21 |
07.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap:n aloitus on sietämätön. Otsikoi, että kiva että hänelle ei löydy vaatteita. Miten niin kiva? Valheellinen tyyppi. Hänhän kertoo siis, että on aivan oikein, ettei ylipainoisille ja lihaville löydy vaatteita. Ja silti on itse ylipainoinen ja lihava. Vaativat kyllä kovasti huomiota nuo lihavat. Tekevät jopa vaatteiden ostamisesta ongelman ja valittavat siitä.

Vierailija
16/21 |
07.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen löytänyt todella kauniita ja laadukkaista materiaaleista valmistettuja vaatteita Navabilta, vaikka olen kokoa 58. Totta kai ne sitten maksavat myös.

Vierailija
17/21 |
07.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko sulla joskus diagnosoitu aivovamma

Ap on nimen omaan passiivis-aggressiivinen, ja yllä avoimen aggressiivinen.

Onneksi laihoille löytyy vaatteita jne...

Vierailija
18/21 |
07.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap:n aloitus on sietämätön. Otsikoi, että kiva että hänelle ei löydy vaatteita. Miten niin kiva? Valheellinen tyyppi. Hänhän kertoo siis, että on aivan oikein, ettei ylipainoisille ja lihaville löydy vaatteita. Ja silti on itse ylipainoinen ja lihava. Vaativat kyllä kovasti huomiota nuo lihavat. Tekevät jopa vaatteiden ostamisesta ongelman ja valittavat siitä.

Ai niin te aspergerit kun ette ymmärrä sarkasmia

Puhu vain itsestäsi. Osui omaan nilkkaan.

Vierailija
19/21 |
07.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onhan KardASShiaanitkin aika muhkeita, ja niillä on aina kaikista uusimmat ja kalleimmat muotivaatteet päällä.

Hei niillä on oikeesti hoikat vyötäröt, vaikka muualta muhkua löytyy. Mut vyötärö on oleellinen juttu.

Vierailija
20/21 |
07.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei oo ollut pariin vuoteen mitään ongelmia löytää hyvännäköisiä rytkyjä kiitos nettishoppailun. Lähinnä tilaan briteistä. Jos on edes vähän rahaa, osta halpa risteily tukholmaan jä käy ketjuliikkeet läpi. Yllättävän iso kokoelma läskeillekkin.

t: kokoa 48