Uskotko vakaasti, että HIV ei koske sinua millään tavalla koskaan?
Jos olet kertaakaan pannut kenenkään kanssa paljaalla, sinulla voi olla HIV.
Oletko?
Kommentit (22)
Uskoin, kunnes sain samalta mieheltä kerralla klamydian, tippurin ja herpeksen (ja kyllä virittää koska viimeksimainittu ei parane). Odotin HIV-testin tulosta sydän kurkussa mutta oli onneksi nega. Mulla on ollut elämässäni tähän mennessä tasan kaksi seksikumppania.
Vierailija kirjoitti:
Uskoin, kunnes sain samalta mieheltä kerralla klamydian, tippurin ja herpeksen (ja kyllä virittää koska viimeksimainittu ei parane). Odotin HIV-testin tulosta sydän kurkussa mutta oli onneksi nega. Mulla on ollut elämässäni tähän mennessä tasan kaksi seksikumppania.
Vituttaa, ei virittää.
Naiset kantavat myös HIV:tä, joten miehet, jotka haluatte paneskella paljaalla, varokaa.
Mies, jos partnerisi vaihtuvat baari-iltojen myötä tiuhaan, ja aina haluat uutta, ja aina paljaalla parhaan nautinnon saamiseksi, olet riskiryhmässä.
Koska sulla on heti 5 suhdetta, pian 10, 30, 100. Ja tätä tekevät monet. Kumppania on kymmeniä, ja jokaisen kohdalla mietit, että kyllä tämän kanssa vielä kestää paneskella paljaalla, kun on niin vähän takana, mutta ei enää seuraavan kanssa. Yhtäkkiä oletkin nussinut 50:n naisen kanssa paljaalla.
Oletko pysähtynyt miettimään?
Vierailija kirjoitti:
Naiset kantavat myös HIV:tä, joten miehet, jotka haluatte paneskella paljaalla, varokaa.
Mies, jos partnerisi vaihtuvat baari-iltojen myötä tiuhaan, ja aina haluat uutta, ja aina paljaalla parhaan nautinnon saamiseksi, olet riskiryhmässä.
Koska sulla on heti 5 suhdetta, pian 10, 30, 100. Ja tätä tekevät monet. Kumppania on kymmeniä, ja jokaisen kohdalla mietit, että kyllä tämän kanssa vielä kestää paneskella paljaalla, kun on niin vähän takana, mutta ei enää seuraavan kanssa. Yhtäkkiä oletkin nussinut 50:n naisen kanssa paljaalla.
Oletko pysähtynyt miettimään?
Ja kun miettii kuinka monen kanssa ne naiset on olleet. Määrä kasvaa eksponentiaalisesti.
Todellakin kammottaa, kun sekaannuin valehtelevaan ihmiseen. Testi luojan kiitos nega ja kaikki muukin. Suomessa sais olla matalakynnyksisiä klinikoita, jonne vois mennä täysin anonyyminä oli tilanne mikä hyvänsä. Itse koin terkkarin suhtautumisen nihkeäksi ja vastenmieliseksi. Ehkä en vaan hädissäni löytänyt oikeaa paikkaa.
En mutta tiedän kyllä ettei minulla tällä hetkellä ole hiviä koska olen käynyt testeissä. Ja onhan se nyt muutenkin aika pieni todennäköisyys saada se (vaikka totta kai aina mahdollinen).
Vierailija kirjoitti:
Todellakin kammottaa, kun sekaannuin valehtelevaan ihmiseen. Testi luojan kiitos nega ja kaikki muukin. Suomessa sais olla matalakynnyksisiä klinikoita, jonne vois mennä täysin anonyyminä oli tilanne mikä hyvänsä. Itse koin terkkarin suhtautumisen nihkeäksi ja vastenmieliseksi. Ehkä en vaan hädissäni löytänyt oikeaa paikkaa.
Sama juttu täällä. Poikaystävä petti.
Uskon vakaasti koska olemme mieheni kanssa toistemme ainoat seksikumppanit.
Pidän mahdollisuutta melko pienenä. En piikitä huumeita enkä harrasta seksiä.
Se luulo karisi, kun sain klamydian vaikka tein kaiken "oikein". Kyseessä oli elämäni toinen seksikumppani, fiksun oloinen, normaali mies. Hyvin perinteinen kuvio, kumilla mentiin aluksi, sitten puhuttiin pillereihin siirtymisestä ja sovittiin että käydään molemmat testeissä sitä ennen. Minun testit oli negatiiviset, samoin kumppanin, okei pillerit kehiin ja seurustelu jatkui. Pian aloin ihmettelemään jatkuvaa hiivakierrettä, kävin gynekologilla joka halusi ottaa testit ihan varmuuden vuoksi. Järkytys oli suuri kun klamydia oli positiivinen. Mieheltä asiaa kysyessä myönsi, että ei ollutkaan saanut aikaiseksi käydä testeissä, ei uskonut itsellään mitään olevan kun oireita ei ollut ja seksipartnereita hälläkin ollut vähän, ei mitään yhden yön hurjasteluja.
Ihan sama vaikka olisi kymmenen HIV:tä yhtä aikaa. (Ja joo, tiedän tiedän, läpä läpä.)
On jo koskettanut. Kun olin teini 90-luvulla, Music televisionista tuli reality-sarja nimeltä Realworld. Eräällä tuotantokaudella esiintyi Paco-niminen mies, jolla oli hiv. Myöhemmin hän kuoli aidsiin. Paco oli yksi suosikeistani, ja itkin kun kävi ilmi että hän oli kuollut.
Uskon. En ole mikään persereiän rassaaja homopetteri.