Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

esimiehen reaktio raskauteen

Vierailija
07.01.2018 |

kuinka muilla esimies/työnantaja on reagoinut vauvauutisiin?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
07.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei onnitellut, totesi alkavansa miettimään sitten sijaista.

Vierailija
2/9 |
07.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Voi vittu, ei kai se o mun?!"

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
07.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iloisesti onnitteli.

Kyseli myös vointia raskauden edetessä ja pyysi ilmoittamaan, jos tarvitsen kevennystä työtehtäviin.

Vierailija
4/9 |
07.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksi kertaa ollut tuossa tilanteessa. Ekalla kerralla silloinen esimies oli itse suurperheellinen (mies) ja kertoili pitkät pätkät kuinka ihania lapset ovat. Toiseksi oli helpottunut kun olin kyseisen esimiehen alaisena määräaikaisena (olin vakkari mutta tein sijaisuutta toisella osastolla) ja oli jo pohtinut mihin tehtäviin palaan kun sijaisuus päättyy, nyt ei sitä tarvinnut miettiä.

Toisella kertaa ja toisessa työpaikassa, esimies (nainen) onnitteli, mutta seuraava kommentti oli, että miten hän nyt pärjää kun en ole auttamassa. Onneksi meillä oli tosi pätevä harjoittelija tekemässä opinnäytetyötään ja ehdotin häntä sijaisekseni. Teemme edelleen yhdessä töitä, sillä hän jäi sitten vakituiseksi äitiyslomani jälkeen. Ihan huipputyyppi, esimies onkin jo tässä välissä vaihtunut.

Vierailija
5/9 |
07.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Asia selvä, toimita paperit palkanlaskentaan, sijainen aloittaa 2 vko kuluttua, joten tyhjennä pöytäsi".

Toki oli ihan oma vika, että menin kertomaan asian viimetingassa eli lähtiessäni kesälomalle.

Vierailija
6/9 |
07.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hienosti otti pomoni. Pelkäsin kertoa hänelle aluksi. Ajattelin ottaa lopputilin ennemmin. Sitten kerroin, että lapsi tulee sillon ja sillon. Pomo alkoi kertomaan omia kokemuksia, kun hänen vaimonsa alkoi odottaa lasta. Aitoa hehka silmissä kertoi ja onniteli minua raskaudesta. Sanoi että teet niin pitkään kun itse haluat ja ilmottele, kun on aika lähteä. Tulet sitten takaisin kun on se aika. Ja menin takaisin kahhden vuoden jälkeen.

Vierailija
7/9 |
07.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoi että älä Pertti puhu paskaa. Asiasta ei sen koommin puhuttu.

Vierailija
8/9 |
07.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnitteli ja oli iloinen. Tosin ilmoitus oli melkeinpä pelkkä muodollisuus, määräaikaisuuteni loppui kaksi viikkoa ennen laskettua aikaa, joten hirveästi ennakoimattomia järjestelyjä ei tarvinnut tehdä.

Vierailija
9/9 |
07.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onniteli ja muistutti, että määräaikaisuutta ei tulla jatkamaan, vaikka vetoaisin raskauteen.