Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Jos nyt jäisit työttämäksi olisiko se helpotus vai maailmanloppu?

Vierailija
06.01.2018 |

Miten selviäisit siitä?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
06.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei olisi loppu vaan uuden alku. Tietenkin jos työttömyys jatkuisi itsestä riippumattomista syistä pitkään (yli vuoden) niin varmasti olisi stressaavaa 40+ ikäiselle naiselle.

Vierailija
2/6 |
06.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä helpotus. Töitä on niin paljon että olen täysin äärirajoilla jaksamisen kanssa.  Toisaalta olisi kyllä kamalaa, kun yksi iso palanen elämästä poistuisi. Olisi pakko päästä uudestaan töihin viimeistään syksyllä, vaikka rahat kyllä riittäisi pidempäänkin työttömyyteen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
06.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hämmentävää olisi, koska olen vuotta vaille valmis AMK:sta. En osaa sanoa mikä katkaisisi koulun yllättäen.

Vierailija
4/6 |
06.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helpotus. En pidä työstä, työyhteisössä on huono ilmapiiri ja palkkakin on kohtuuttoman pieni. Ansiosidonnaiselle pääseminen olisi parasta mitä nyt voisi tapahtua.

Vierailija
5/6 |
06.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hämmentävää olisi, koska olen vuotta vaille valmis AMK:sta. En osaa sanoa mikä katkaisisi koulun yllättäen.

Idiootti, joka ei ymmärrä kysymystä, ei tule työllistymään.

Vierailija
6/6 |
06.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helpotus, joku tekisi lopullisen päätöksen puolestani. Olen viidettä vuodetta opiskelemassa, ja roikotan vakituista työpaikkaa, jonne palaaminen olisi typerää. En kuitenkaan uskalla irtisanoutua ennen kuin keksin paremman plan b:n, ellei alanvaihto onnistuisi.