Jos nyt jäisit työttämäksi olisiko se helpotus vai maailmanloppu?
Kommentit (6)
Ehkä helpotus. Töitä on niin paljon että olen täysin äärirajoilla jaksamisen kanssa. Toisaalta olisi kyllä kamalaa, kun yksi iso palanen elämästä poistuisi. Olisi pakko päästä uudestaan töihin viimeistään syksyllä, vaikka rahat kyllä riittäisi pidempäänkin työttömyyteen.
Hämmentävää olisi, koska olen vuotta vaille valmis AMK:sta. En osaa sanoa mikä katkaisisi koulun yllättäen.
Helpotus. En pidä työstä, työyhteisössä on huono ilmapiiri ja palkkakin on kohtuuttoman pieni. Ansiosidonnaiselle pääseminen olisi parasta mitä nyt voisi tapahtua.
Vierailija kirjoitti:
Hämmentävää olisi, koska olen vuotta vaille valmis AMK:sta. En osaa sanoa mikä katkaisisi koulun yllättäen.
Idiootti, joka ei ymmärrä kysymystä, ei tule työllistymään.
Helpotus, joku tekisi lopullisen päätöksen puolestani. Olen viidettä vuodetta opiskelemassa, ja roikotan vakituista työpaikkaa, jonne palaaminen olisi typerää. En kuitenkaan uskalla irtisanoutua ennen kuin keksin paremman plan b:n, ellei alanvaihto onnistuisi.
Ei olisi loppu vaan uuden alku. Tietenkin jos työttömyys jatkuisi itsestä riippumattomista syistä pitkään (yli vuoden) niin varmasti olisi stressaavaa 40+ ikäiselle naiselle.