Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kanta.fi:ssä väärää tietoa minusta vuosien takaa, voiko enää muuttaa mitenkään?

Vierailija
06.01.2018 |

Siellä tosiaan lukee vuosien takaa, että poltan tupakkaa askin päivässä, vaikka olin kertonut lääkärille harrastavani satunnaista tupakan viihdekäyttöä, jolloin olen saattanut polttaa jopa 10 tupakkaa illassa. Olin tuohon aikaan todella nuori ja tyhmä, eikä minun olisi pitänyt edes mainita tupakasta mitään.

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
06.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se mitä nettiin laittaa se pysyy siellä ikuisesti!

Vierailija
2/15 |
06.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä väliä? Tupakanpoltosta ei terveydenhoidossa rankaista ja jos kerran tieto on väärä etkä polta niin nykytilanteeseen tuo ei vaikuta mitenkään. Jos mitään niin saat kehut kun olet hienosti lopettanut. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
06.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itseäni pelottaa, että mitähän kaikkea siellä lukee. Olen siis vielä alaikäinen ja minulla on ollut ongelmia mielenterveyden kanssa, ja olen niihin "apua" saanut.. Eikö noita oikeasti voida muuttaa jälkikäteen? Paskempi lääkärihän voi vaikuttaa vaikka miten negatiivisesti henkilön loppuelämään.

Vierailija
4/15 |
06.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä voin olla varma, ettei tulevaisuudessa tupakanpolttaja maksa esim. keuhkosyöpäänsä itse ja en voi tietenkään todistaa mitenkään, että en ole polttanut askia päivässä nuoruudessani, kun se kerran kannassa lukee? Ap

Vierailija
5/15 |
06.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se viihdekäyttökin on loppunut jo ajat sitten ja sitäkin harrastin vain pari vuotta. Harmittaa jotenkin tuo kommentti kannassa, kun se ei ole totta. Kyseessä siis keuhkoihin liittyvän oireilun seuranta. Ap

Vierailija
6/15 |
06.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valitettavasti kommentti on totta, mikäli silloin poltit kuitenkin edes jonkinverran. Mitäs poltit ollenkaan? Heikon ihmisen itsepetosta tuollaiset "viihdekäytöt". Hyvähyvä jos olet oikeasti lopettanut.

Vierailija
7/15 |
06.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistä voin olla varma, ettei tulevaisuudessa tupakanpolttaja maksa esim. keuhkosyöpäänsä itse ja en voi tietenkään todistaa mitenkään, että en ole polttanut askia päivässä nuoruudessani, kun se kerran kannassa lukee? Ap

No, sinähän poltit tupakkaa? Määrä saattaa olla väärin mutta poltit kuitenkin niin tämmöinen rutkutus on ihan turhaa nyt. 

Vierailija
8/15 |
06.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itseäni pelottaa, että mitähän kaikkea siellä lukee. Olen siis vielä alaikäinen ja minulla on ollut ongelmia mielenterveyden kanssa, ja olen niihin "apua" saanut.. Eikö noita oikeasti voida muuttaa jälkikäteen? Paskempi lääkärihän voi vaikuttaa vaikka miten negatiivisesti henkilön loppuelämään.

Sähän voit laittaa niille kiellot ja mt-puolen jutut ei muutenkaan näy kaikille.

Vierailija
9/15 |
06.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi kuule. Varsinkin ne paskamaisimmat kirjoittelee ihan ohitse aiheiden. Eräs psykiatri (kävin siellä vain kerran, sijainen) kirjoitti, että näytän siltä, että voisin olla transsukupuolinen. Että anteeksi mitä? Minäkö? No kyllä. Asiasta ei ollut mitään puhetta edes ja en muuten todellakaan ole. Mistäköhän lie repinyt senkin, ehkä kiusallaan.

Vierailija
10/15 |
06.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

”Polttaa n. 20 tupakkaa päivässä”-kommentista saa kyllä sellaisen kuvan, että olen aktiivinen tupakoitsija ja polttanut vuosia. Todellisuudessa olin silloin polttanut viihteellä ollessa n. vuoden ajan, enkä koskaan edes puolta askia illassa, koska en yksinkertaisesti olisi edes pystynyt siihen. Ei kukaan juuri polttamaan ryhtynyt pysty edes vuoden jälkeen polttamaan vielä askia päivässä tai ainakaan en itse olisi pystynyt. Ap

Vierailija
11/15 |
06.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höpöhöpö, ei vanhoja tekstejä siirretä kantaan, ja se on ollut vasta vähän aikaa

Vierailija
12/15 |
06.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Höpöhöpö, ei vanhoja tekstejä siirretä kantaan, ja se on ollut vasta vähän aikaa

5 vuotta sitten. Eli sinun mielestäsi vähän aikaa sitten?

Vierailija
13/15 |
06.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

5 vuotta sitten. Eli sinun mielestäsi vähän aikaa sitten?

Ekat tekstit Kantaan on menneet vasta 2015. Ja sitä vanhempia ei siirretä.

Vierailija
14/15 |
06.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kannattaa ottaa huomioon että se on vähän kuin sellainen sanelukone, se hoitaja tai lääkäri joka sinne naputtaa tietoja. Et sä saa sieltä enää mitään pois. Aika helvetin tarkka kannattaa olla kun lääkärille jotain sanoo. Se on niille pyhä totuus.

Esim. Jos sanot kokeilleesi jtn lääkettä niin sitten siellä lukee se. Ja seuraavat lääkärit ottavat tiedon ylös seuraaviin käynteihin. Siellä se tieto kulkee varmaan useita vuosia. Ihan sama Ootko käyttänyt vai et.

Vierailija
15/15 |
06.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja erityisesti lääkärit hyvin mielellään tuovat esiin jos on ollut joku mt lääke käytössä. Se on niille tärkeää. Ala nyt siinä jostain tietystä selittää ettet sinä oikeasti sitä käyttänyt. Kyllä käytit koska lääkäri tietää kaiken ja on oikeassa. Ei niiden kanssa kannata väitellä. Parempi vaihtoehto on käydä yksityisellä ja pysyä kokonaan poissa terveyskeskuksista ja sairaaloista. Aika epäpätevää henkilöstöä ainakin hoitajissa kunnallisella puolella. Sori pätevät hoitsut.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme kahdeksan