Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nouseeko teillä nolostumisen puna poskille jostakin tosi vanhasta asiasta koskaan?

Vierailija
06.01.2018 |

Mua hävettää vieläkin, kun kerran about 23v sitten kutsuin tuttavaani monta kertaa väärällä nimellä kunnes hän korjasi. Ei tämä asia siis ole jatkuvasti mielessä, mutta juuri törmäsin häneen fb:ssa ja saman tien iski tunne, että voi ei ja sekunnin ajan hävetti ihan hirveästi. :D

Tuleeko teillä koskaan tuollaista?

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
06.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo. Teiniaikaa ei missäån tapauksessa pitäisi pysähtyä muistelemaan, päättyy aina kasvojen hautaamiseen käsiinsä ja häpeän vaikerointiin.

"Paras" (pahin) näistä ehdottomasti se, kun joskus yläasteella en muutenkaan ollut mikään suosittu, tuohon aikaan en osannut laittaa ulkonäköäni, ja poikien keskuudessa taisin olla täysi turn-off (kaunis minusta tuli sitten lopulta aikuisena, joyain kosmista tasapainoa 😂😂😂 ).

Mutta niin. Olin ihastunut rinnakkaisluokkalaiseen poikaan, siis todella ihastunut. Olin juuri lukenut jostain nuorten romaanista, miten tyttö lähestyi haikalemaansa poikaa romanttisella kirjeellä, johin poika vastasi tuntevansa itse samoin ja happy end 💏💏💘

Joo. Arvaatte varmaan loput, tosin teknologian kulta-ajan alettua käytin kirjeen sijaan sähköpostia 🙇

Vierailija
2/2 |
06.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi kahdeksan