Tuntisitkö syyllisyyttä, jos teinityttäresi olisi raskaana alle 18v?
Ajattelisitkö, että kasvatus mennyt pieleen jne.
Kommentit (23)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
kyllä ja olisin äärimmäisen pettynyt jos ei tekisi aborttia tai antaisi adoptioon lastaan. Sais kyllä muuttaa sitten omilleen piakkoin ellei suostu lapsesta luopumaan. Olen nyt pahoillani jos tämä jotain loukkasi mutta tämä tilanne olisi vaan niin paha painajainen.
Jos tytär olisi fiksu ja paljon potentiaalia niin suostuisin hoitamaan lasta ja antaisin asua kotona jos käy lukion hyvin ja hakeutuu jatko-opintoihin työllistävälle alalle.
Sä oot hirviö. Siis että tyttäresi pitäisi väkisin joko tappaa lapsensa tai luopua hänestä. Luuletko että pystyy enää opiskelemaan tuollaisen jälkeen? Jos olisin tyttäresi anoppi niin ehdottaisin että muuttaa meille asumaan ja hoitaisimme yhdessä vauvaa. Toki tyttö voisi myös opiskella.
Ei ole ihan täysjärkistä vastaanottaa lasta joka on vahinko tuossa iässä.
Tajuatko miten traumaattista abortti tai adoptio voi olla? En ikinä haluaisi että tyttäreni masentuu jopa loppuiäkseen niiden takia
Abortti ei traumaattinen ole jos siihen terveesti suhteutuu.
Pakottamalla siihen ei välttämättä suhtaudu terveesti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
kyllä ja olisin äärimmäisen pettynyt jos ei tekisi aborttia tai antaisi adoptioon lastaan. Sais kyllä muuttaa sitten omilleen piakkoin ellei suostu lapsesta luopumaan. Olen nyt pahoillani jos tämä jotain loukkasi mutta tämä tilanne olisi vaan niin paha painajainen.
Jos tytär olisi fiksu ja paljon potentiaalia niin suostuisin hoitamaan lasta ja antaisin asua kotona jos käy lukion hyvin ja hakeutuu jatko-opintoihin työllistävälle alalle.
Sä oot hirviö. Siis että tyttäresi pitäisi väkisin joko tappaa lapsensa tai luopua hänestä. Luuletko että pystyy enää opiskelemaan tuollaisen jälkeen? Jos olisin tyttäresi anoppi niin ehdottaisin että muuttaa meille asumaan ja hoitaisimme yhdessä vauvaa. Toki tyttö voisi myös opiskella.
en minä kyllä hirviö ole. Järki puhuu itsellä kovempaa kuin sydän. Se lapsen hoito jäisi todennäköisesti itselle hoidettavaksi kun tytär kykenemätön olemaan äiti tuossa iässä. Jos tulisin nyt raskaaksi niin tekisin itsekin abortin tai antaisin adoptioon. Olen vahvasti sitä mieltä että elämän kuuluu olla suht järkätty kuntoon ja kunnon tukiverkostot ennen kuin se lapsi tuodaan maailmaan. Jos tytär tekisi päätöksen pitää lapsen niin hänen hommansa se on hoitaa kun päättää aloittaa aikuisen elämän. Sitten muutetaan omilleen ja kannetaan vastuu niin kuin aikuisen kuuluu. Ei ole minun tehtäväni kasvattaa ja elättää lasta jota en ole tähän maailmaan halunnut tuoda, se on sitten tyttäreni lapsi jos sen päättäisi pitää.
Olisin todella pettynyt tyttäreeni, kun ei ole osannut huolehtia ehkäisystä tai edes jälkiehkäisystä. Ehkä myös häpeäisin, mutta en sanoisi sitä ääneen. Teiniäitiä en lapsestani toivoisi, mutta pakon edessä tukisin myös huonossa päätöksessä pitää lapsi.