Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten varallisuus vaikuttaa suhteeseen?

Vierailija
06.01.2018 |

Aloin hiljattain tapailemaan mukavaa miestä. Itselläni on kuitenkin tullut päähän outo ongelma, sillä miehen ex-tyttöystävän vanhemmat olivat todella varakkaita ja tienasivat satoja tuhansia vuodessa. Itse olen ihan tavallisesta perheestä. Jotenkin tämä asia hävettää minua. Tuntuu etten pysty tarjoamaan samanlaista prameutta. Haluaisin keskittyä mieheen mutta minua häiritsee asia.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
06.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

no omat eksät ovat olleet rikkaista perheistä. Vaikuttanut lähinnä siten että kaiken on saanut valmiina ja yhdelläkin tilanne se että vanhemmat anto rahaa kokoajan ilman mitää erikoista syytä. Itse taas joutunut tekemään paljon selviämisen eteen ja koulutus siksi tärkeää. Ja itse en ole materialistinen mutta eksät ovat olleet. Hirveästi pitää olla kallista merkkitavaraa ja itselle kelpais vaan vaikka henkkamaukan vaatteet. Eksät ovat olleet myös laiskoja ja ylimielisiä. Luulivat kuulemma ulkonäköni perusteella että olisin varakkaammasta perheestä jne, mutta hahha väärässä olivat :D Neuvoni sulle on että älä ota painetta siitä eksästä. Sä oot sä ja miehes on sun kanssa varmasti jostain syystä. Usein rikkaiden perheiden lapset tuppaavat olevaan vähän snobimpaa sakkia, EI KAIKKI, mutta osa.

N22

Vierailija
2/8 |
06.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän siis hänen ex-tyttöystävänsä ja kyllä hän on snobi. Itse olen tavallinen nuori nainen. Minua häiritsee vaan etten pysty tarjoamaan samalaista sosiaalista hienosto elämää, loma-asuntoja ulkomailla etc. Tottakai varallisuus vaikuttaa ja mies itsekään ei ole mikään köyhä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
06.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

normaalia miestä ei kiinnosta naisen rahat.

Vierailija
4/8 |
06.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies ei lähde koska saa hyvän elintason. Vaikka siis köyhästä eroaisikin jo.

Vierailija
5/8 |
06.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta kelpaisiko tällainen tavallinen nainen enää rikkaan naisen jälkeen? Ja kaikenlisäks naisen perhe vaikuttaa niin yhtenäiseltä ja onnelliselta. En kehtaa tuoda miestä rikkinäisen ja tavallisen perheeni luokse.😞

Vierailija
6/8 |
06.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni sisko on naimisissa suht hyvätuloisen miehen kanssa, jonka suvulla on varallisuutta. He olivat kuulemma seurusteluaikoina ruokapöydässä sanoneet että "ollaankos sitä vaan rahanperässä?". Ei käy kateeksi.

Vierailija
7/8 |
06.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopeta tuon miettiminen ja tajua että ex on ex syystä ja se mies haluaa olla just sun kanssa.Sun kanssa.Muulla ei ole väliä.Comprende?

Vierailija
8/8 |
06.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen on oltava hyvätuloinen ja komea, jotta voi olla naisten kanssa.

Terveisin nainen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän neljä