Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mieheni BMI on 45

Vierailija
06.01.2018 |

Penis ei näy mahan alta eikä se seiso. Seksiä ei ole ollut enää vuosiin.

Kommentit (33)

Vierailija
21/33 |
06.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä on BMI?

Vierailija
22/33 |
06.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä on BMI?

Etkö muka tiedä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/33 |
06.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kun katson katukuvaa niin ihmettelen miten jopa tällasillakin hyvin lihavilla miehillä on naiset. Ite oon tehny työtä kropan eteen vuosia ja olen ihan mukavissa lihoissa silti mulla ei koskaan ole ollut tyttöystävää. Nuorempana kun en treenannut ja olin laihaläski niin panoja oli. Ihme homma. Päihteitä en käytä. Ujo olen vähän. Pelkääkö tavalliset naiset jos miehellä on lihaksia? Mitään bimboja tai salikissoja en ole koskaan edes katsellut vaan söpöjä ns naapurintyttöjä.

Vierailija
24/33 |
06.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Body mass index

Vierailija
25/33 |
06.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku murehtii että kuolee sydänkohtaukseen heh heh. Luuletteko että elämästä voisi selvitä hengissä  100 vuoden päästä on yhdentekevää kuoliko 60 vai 80 vuotiaana.....

Vierailija
26/33 |
06.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pistä ukko ruotuun!

Vierailija
27/33 |
06.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei taida myöskään sivusuhteista olla pelkoa. Mies varmaan pysyy sopuisasti jääkaapin vieressä. Edellyttäen että olutta, makkaraa ja mikropizzoja on jääkaapissa tarjolla.

Vierailija
28/33 |
07.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinulla on ISO mies :)

Vierailija
29/33 |
07.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä kun katson katukuvaa niin ihmettelen miten jopa tällasillakin hyvin lihavilla miehillä on naiset. Ite oon tehny työtä kropan eteen vuosia ja olen ihan mukavissa lihoissa silti mulla ei koskaan ole ollut tyttöystävää. Nuorempana kun en treenannut ja olin laihaläski niin panoja oli. Ihme homma. Päihteitä en käytä. Ujo olen vähän. Pelkääkö tavalliset naiset jos miehellä on lihaksia? Mitään bimboja tai salikissoja en ole koskaan edes katsellut vaan söpöjä ns naapurintyttöjä.

Kyllä pelkää. Tai siis ainakin itse yllätyin suuresti, kun salilla alkoi flirttaamaan ja osoittamaan mielenkiintoa erittäin hyvässä tikissä oleva muutenkin kivan näköinen mies.

Itse olen lievästi ylipainoinen, mutta ihan perusnätti tavis mimmi ja siellä oli kyllä ihan niitä fitnespimujakin tarjolla.

Ajatuksena jotenkin ihan vieras, että itsellä olisi joku bodari miehenä, mutta jos olisi mielenkiintoinen ja kiva, niin kait sitä yrittää voisi. Jos siis en olisi jo varattu😂

Vierailija
30/33 |
07.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

mun mies painaa 123kg ja on 183cm pitkä. Seksiä 1-2krt viikossa ja ei kyllä ole ollut kertaakaan erektion kanssa ongelmia. Ainakaan vielä....

Vierailija
31/33 |
07.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se enään ole mies, jos BMI on 45! Hormonitoiminta kun tekee miehen ja noilla läskeillä sellaista ei enää ole.

Vierailija
32/33 |
07.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko miehesi täysin impotentti?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi kolme