Mieheni BMI on 45
Penis ei näy mahan alta eikä se seiso. Seksiä ei ole ollut enää vuosiin.
Kommentit (33)
Vierailija kirjoitti:
Mikä on BMI?
Etkö muka tiedä?
Mä kun katson katukuvaa niin ihmettelen miten jopa tällasillakin hyvin lihavilla miehillä on naiset. Ite oon tehny työtä kropan eteen vuosia ja olen ihan mukavissa lihoissa silti mulla ei koskaan ole ollut tyttöystävää. Nuorempana kun en treenannut ja olin laihaläski niin panoja oli. Ihme homma. Päihteitä en käytä. Ujo olen vähän. Pelkääkö tavalliset naiset jos miehellä on lihaksia? Mitään bimboja tai salikissoja en ole koskaan edes katsellut vaan söpöjä ns naapurintyttöjä.
Joku murehtii että kuolee sydänkohtaukseen heh heh. Luuletteko että elämästä voisi selvitä hengissä 100 vuoden päästä on yhdentekevää kuoliko 60 vai 80 vuotiaana.....
No ei taida myöskään sivusuhteista olla pelkoa. Mies varmaan pysyy sopuisasti jääkaapin vieressä. Edellyttäen että olutta, makkaraa ja mikropizzoja on jääkaapissa tarjolla.
Vierailija kirjoitti:
Mä kun katson katukuvaa niin ihmettelen miten jopa tällasillakin hyvin lihavilla miehillä on naiset. Ite oon tehny työtä kropan eteen vuosia ja olen ihan mukavissa lihoissa silti mulla ei koskaan ole ollut tyttöystävää. Nuorempana kun en treenannut ja olin laihaläski niin panoja oli. Ihme homma. Päihteitä en käytä. Ujo olen vähän. Pelkääkö tavalliset naiset jos miehellä on lihaksia? Mitään bimboja tai salikissoja en ole koskaan edes katsellut vaan söpöjä ns naapurintyttöjä.
Kyllä pelkää. Tai siis ainakin itse yllätyin suuresti, kun salilla alkoi flirttaamaan ja osoittamaan mielenkiintoa erittäin hyvässä tikissä oleva muutenkin kivan näköinen mies.
Itse olen lievästi ylipainoinen, mutta ihan perusnätti tavis mimmi ja siellä oli kyllä ihan niitä fitnespimujakin tarjolla.
Ajatuksena jotenkin ihan vieras, että itsellä olisi joku bodari miehenä, mutta jos olisi mielenkiintoinen ja kiva, niin kait sitä yrittää voisi. Jos siis en olisi jo varattu😂
mun mies painaa 123kg ja on 183cm pitkä. Seksiä 1-2krt viikossa ja ei kyllä ole ollut kertaakaan erektion kanssa ongelmia. Ainakaan vielä....
Ei se enään ole mies, jos BMI on 45! Hormonitoiminta kun tekee miehen ja noilla läskeillä sellaista ei enää ole.
Mikä on BMI?