Miten n. 14-vuotias poikasi reagoi, jos sanot hänelle lässyttävällä äänellä,
Kommentit (33)
Äännähti hyväksyvästi ja hillitysti. Voi että se on niin ihana.
Kokeilen heti, kun mussukka saa silmänsä auki, tää on hauska.
Hymyili, haukotteli ja jatkoi pelaamista. On se niin suloinen äidin mussukka.
Vierailija kirjoitti:
Kokeilen heti, kun mussukka saa silmänsä auki, tää on hauska.
Ei kannata kyllä ihan heti sen herättyä.
Miksi kettuilet lapsellesi? Pidätkö käytöstäsi ja lässytystäsi aikuismaisena ja asiallisena?
Vierailija kirjoitti:
Miksi kettuilet lapsellesi? Pidätkö käytöstäsi ja lässytystäsi aikuismaisena ja asiallisena?
No ei todellakaan ole kettuilua. Meillä on aina hellytelty ja näytetty, että lapset on rakkaita. Ja hassuteltu yhdessä. Meillä normisettiä. Toi tarkoittaa samaa kuin "rakastan sua". Lapset tykkää.
Lässytetään miehenkin kanssa. Ihanaa se on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ei todellakaan ole kettuilua. Meillä on aina hellytelty ja näytetty, että lapset on rakkaita. Ja hassuteltu yhdessä. Meillä normisettiä. Toi tarkoittaa samaa kuin "rakastan sua". Lapset tykkää.
Samoin meillä. Usein tulee halattua poikaa ja ääneen ihmeteltyä miten äidin mussukka on jo noin iso roikale.
T.4
Hymyili, katseli korkeuksistaan, taputti päähän ja kysyi, onko pannaria jäljellä.
Ei toisia ihmisiä kohdella tuolla tavalla.
Vierailija kirjoitti:
Ei toisia ihmisiä kohdella tuolla tavalla.
Juu ei missään nimessä tunteita näytetä. Lapsen ei missään nimessä tule tuntea olevansa rakastettu. Kylmyys on tunteiden ykkönen. Kyllä ehdottomasti ei saa lapselle näyttää rakastavansa. Näin on näreet.
Mun 14v poikani halaa mua usein :) Ihana lapsi.
se tuli kainaloon haliteltavaksi :)
Kokeilin just! Poika hymyili ja toisti lauseen samanlaisella lässyttävällä äänellä.
Osa tuon ikäisistä pikkumussuista käyttää kamaa ja nai sitä pimppaa, joka antaa.
Vierailija kirjoitti:
Osa tuon ikäisistä pikkumussuista käyttää kamaa ja nai sitä pimppaa, joka antaa.
Niin? Voi silti olla äidin pikkumussukka.
Olen minäkin edelleen isin tyttö. Nelikymppinen naimisissa oleva nainen ja teinien äiti.
Riippuu millä päällä on, todennäköisesti hymähtäisi mutta jos huono päivä niin kiroaisi.