Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Kenenkään ei pitäisi ostaa kenellekään joululahjaksi vaatteita
06.01.2018 |
Nyt mulla on kolme yö-/oloasua, joita en millään tavalla tykkää käyttää. Ovat laadukkaita, enkä vaan kehtaa kysyä antajilta olisiko kuittia tallella. Eipä siinä: syyllistyin itsekin tähän ja ostin risteilyltä eräälle tyypille merkkijumppapöksyt.
Arvioin koon varmaankin liian pieneksi, koska näin facessa hänen kyselevän ostaakseen juoksumattoa...
Kommentit (0)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa