Hiertymät alapäässä, apua!!
Harrastimme seksiä poikaystäväni kanssa aktiivisesti viime viikon to-su ja jo silloin sunnuntaina tunsin alapäässä reiän alapuolella olevassa hieman 'löysemmässä nahassa' (en tiedä ymmärtääkö kukaan missä:D) kirvelyä. Mulla on monesti tuo sama kohta ollut herkillä seksin jälkeen ja haavat/hiertymät on parantuneet melko nopeasti rasvaamalla. Nyt tällä kertaa kuitenkin hiertymät on edelleen 'aktiivisena' monen päivän jälkeen. Olen yrittänyt pitää hiertymät puhtaina, laittanut bepanthenia, talkkia ja vauvaöljyä. Pahin kirvely on loppunut, mutta esim. pyyhkiessä sattuu. Kutinaa oli aluksi mutta nyt ei enää. Jäljet ovat pyöreitä ja niitä on ehkä 3kpl, ei millään tavoin rykelmissä. Näyttää että niihin yrittäisi kasvaa ihoa päälle. Lisäksi niistä erittyy hieman keltaista, luulen että vähän mätivät, oisko tulehtunu? :/ Muita oireita ei ole tällä hetkellä.
Sukupuolitauteja olen menossa testauttamaan ensi viikolla ihan varalta, vaikka saman kumppanin kanssa olen hieman yli vuoden jo ollut ja hän käynyt testeissä keväällä puhtain tuloksin, sekä tiedän ettei uskoton ole ollut.
Onko kellään ollut tämmöstä ja miten ootte hoitaneet? Antakaas diagnooseja pelokkaalle :'D
Kommentit (3)
Vierailija kirjoitti:
Hiivatulehdus?
Olen tämän kommentoija, luin uudestaan kunnolla aloituksesi. Kyllä kuullostas vähän vakavammalta, kuin perus hiivatulehdus. Juurikin sukupuolitauti, herpes?
Hiivatulehdus?