Naisten suhtautuminen silikoonirintoihin
Olen 25v mies ja rakastan hirmuisesti kookkaita, tavallista isompia hinkejä (C-koosta eteenpäin käytännössä). Ollut suhteita takanapäin vastaavien naisten kanssa ja nyt olen 1v ollut parisuhteessa jossa haluaisin toivoa isompaa varustusta. En ole vielä ehdottanut mitään leikkausta, koska olen pelännyt että hän loukkaantuu. Mutta kun juttelin oman parituttavan kanssa, niin siinä nainen kertoi itse haluavansa ja hänen mielestä siinä ei ole mitään vikaa jos ehdottaa ja suostuu maksamaan.
Mitä mieltä neidit olette, onko tämä loukkaava puheenaihe ja miten itse suhtaudutte asiaan. Haluaisitteko isomman varustuksen jos omassa olisi toivomisen varaa?
Kommentit (11)
Ratkaisevaa on KENEN MIELESTÄ varustuksessa on toivomisen varaa.
Jos vain sinun mielestä, niin unohda koko juttu. Jos nainen itse sanoo näin, ILMAN että sinä olet hänelle sitä sanonut, useaan kertaan ja pitkän ajan kuluessa, sitten voit varosvasti ehdottaa, että maksat.
Minusta on todella paljon pyydetty toiselta ihmiseltä, että mene nukutukseen ja leikkaukseen, jossa on aina riskinsä, kärsii monen viikon kivut, ja ottaa kannettavakseen painavammat rinnat. Ota myös huomioon, että silikonit täytyy uusia säännöllisin välein. Sitoudutko kustantamaan myös ne leikkaukset tulevaisuudessa, jopa vaikka ette olisikaan enää yhdessä?
Kaiken kaikkiaan erittäin iso pyyntö.
Kokisin tuollaisen kysymyksen mitätöivänä ja esineellistävänä. Mieheni olisikin vain ulkokuoren perään, eikä välittäisi minusta ihmisenä ja persoonana. Toisi lähtemättömän särön suhteeseemme, pahimmillaan rikkoisi sen kokonaan. Jos nainen itse haluaa omasta aloitteestaan ottaa silkkarit, niin siinä tapauksessa ihan ok ja jokaisen oma päätös. Liian henkilökohtainen asia jotta siihen voisi kukaan muu tehdä aloitetta.
Nelonen jatkaa vielä...
Mieti miltä itsestäsi tuntuisi jos tyttis ehdottaisi penisimplanttia.
Niinpä.
"Toivomisen varaa"????
Itsestä silikonit näyttää ällöiltä ja tarvii uusintaleikkauksen oliko 10 v välein.
Minulla varmaan toivomisen varaa, isot mutta roikkuvat. En ottaisi silikoneja.
Loukkaantuisin todella, jos joku niitä ehdottaisi.
Onneksi löytyy miehiä, jotka rakastavat raskaita rintojani ja pääasia että itse tykkään niistä.
Ne on sama ku ralliratti ladassa. Saattaa näyttää hyvältä mutta kyyti ei parane
Vierailija kirjoitti:
Liian henkilökohtainen asia jotta siihen voisi kukaan muu tehdä aloitetta.
Tämä oli se mitä hain, kiitos.
Pakko kommentoida, että kerran panin suhteen nopeasti poikki kun naisella oli pienet ja rumat. Ei voi mitään, ei vaan lähtenyt homma luistaa. Pari ekaa kertaa oli mielenkiintoista sängyssä, mutta sen jälkeen kiinnostus lopahti mulla kuin seinään.
Tissimies kirjoitti:
Pakko kommentoida, että kerran panin suhteen nopeasti poikki kun naisella oli pienet ja rumat. Ei voi mitään, ei vaan lähtenyt homma luistaa. Pari ekaa kertaa oli mielenkiintoista sängyssä, mutta sen jälkeen kiinnostus lopahti mulla kuin seinään.
Millä kirjaimella sun nimi alkaa?
Kokisin loukkaavana, jos mies ehdottaisi mulle silikoneja, hän ei siis pitäisi minusta sellaisena kuin olen, vaan mua pitäisi parannella.
Ei vastauksia?