Tiedättekö ketään, joka olisi menettänyt neitsyytensä/poikuutensa oikeasti vanhana?
Kommentit (39)
"Jos yhdyntäkokemusta ei vielä 30-vuotiaana ole, se useimmiten tarkoittaa, ettei sitä myöhemminkään tule."
http://www.image.fi/image-lehti/ma-en-oo-koskaan
.
Tiedän ainakin yhden. Itse olen 32-vuotias mies ja kokematon.
No.... Syitä on monia.
Vierailija kirjoitti:
"Jos yhdyntäkokemusta ei vielä 30-vuotiaana ole, se useimmiten tarkoittaa, ettei sitä myöhemminkään tule."
http://www.image.fi/image-lehti/ma-en-oo-koskaan
.
Miksi tätä mantraa pitää jauhaa? Ei se ole mikään profetia joka pätee kaikkien kohdalla. Täytyy muistaa että tuo ryhmä pitää sisällään kaikki sairaat ja vammaiset ym. Jos joku on kokematon yli 30 vuotiaana, ei se automaattisesti heikennä hänen mahdollisuuksiaan, jos vain muuten on asiat ok ja on halua harrastaa seksiä. Itse menetin neitsyyteni 33 vuotiaana. Tuollainen tilastoilla leimaaminen on ihan turhaa, kannattaa etsiä vaikka jotain mielekästä tekemistä itsellesi sen sijaan että jauhat tuota samaa paskaa päivästä toiseen ja yrität turhaan lannistaa ihmisiä.
En ymmärrä, mitä merkitystä koko asialla on. Menetin itse poikuuteni 22-vuotiaana, mutta yhtä hyvin voisin nyt lähes nelikymppisenä olla yhä poikuus tallessa, kun ei noita sänkykokemuksia sen jälkeen ole tullut. Ei tunnu yhtään "erilaiselta".
Onko 30 joku kriittinen rajapyykki... kuka sen on määritellyt?
Entinen mies menetti vanhainkodissa nuorelle hoitsulle, niin kerrotaan.
Vierailija kirjoitti:
Esim. yli 40v?
Olin 32 mikä on aika vanha. Nainen olen.
Itseni, 33-vuotiaana, eli ei pätenyt minuun tuo väite.
Suurin osa miehistä menettää varmaan viimeistään maksullisissa jos ei muuten.
Pääsen ehkä tänä viikonloppuna kastamaan munaa ensikertaa.
M47
33-vuotiaana mäkin pääsin työntämään nakkini sämpylän väliin ensimmäisen kerran. Turskautin ketsupit sisään.
Olen 49-vuotias, eikä minun ole vielä koskaan tarvinnut olla yhdynnässä.
Vierailija kirjoitti:
33-vuotiaana mäkin pääsin työntämään nakkini sämpylän väliin ensimmäisen kerran. Turskautin ketsupit sisään.
Peppusämpylän väliin? Tuliko susta homo heti ensikerralla?
Itseni. 20 vuotta on aika korkea ikä naiselle menettää neitsyys.
Mä olin 27, kun menetin neitsyyteni nykyiselle aviomiehelleni 20 vuotta sitten. Seksielämä on ollut aktiivista ja monipuolista. En varsinaisesti säästellyt itseäni, mutta en myöskään halunnut seksiä kenenkään merkityksettömän tyypin kanssa ja näin siin ä sitten kävin :)
Vierailija kirjoitti:
entäs nunnat ja munkit?
He menettävät neitsyytensä/poikuutensa ihan normaalissa iässä. On todella harvinaista, että nunna tai munkki ei olisi koskaan harrastanut seksiä. Monilla heistä on lapsiakin.
up