Miea ei suostu myymään asuntoaan!
Olemme seurustelleet jo jonkun aikaa ja mielestäni meidän pitäisi jo asua yhdessä. Nytkin jo vietämme suurimman osan aikaa minun luonani, joten mies pitää asuntoaan turhaan. Olisihan se taloudellisestikin järkevää, kun olisi vain yhden kämpän kulut. Mies ei vaan suostu myymään omaa asuntoaan. Mitä voin tehdä, kun haluan meille yhteisen kodin?
Kommentit (45)
Joo. ..minä olen nainen ja aion kyllä pitää taloni sittenkin kun muutetaan asumaan yhteen miesystävän kanssa. Tullaan asumaan miehen talossa , joten tuntuu että pitää mullakin jotain omaa olla. Ehkä laitan talon vuokralle jossain vaiheessa
Taidat havitella että mies myy asuntonsa ja ostatte sitten yhteisen kodin ja siihen yhteisen lainan sille osalle kuin miehen asunnon hinta ei sitä kata. Sitten kun tuo yhteinen on yhdessä maksettu (tai mies on maksanut sen kokonaan) ja sinä olet siinä samalla pyöräyttänyt pari mukulaa ja "joutunut uhraamaan" urasi kun olet hoitanut heitä kotona, otat avioeron ja vaadit puolet miehen enimmältä osalta tai kokonaan maksamasta asunnosta itsellesi korvaukseksi mukuloiden hoitamisesta. Nää on niin nähtyjä ja kaikenlisäksi Suomen vanhakantainen lainsäädäntö vielä tukee tuollaista pyrkyryyttä ja saa samalla kaikki naiset näyttämään tyrkyiltä saalistajilta tai ainakin siltä heikommalta osapuolelta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Paljon sulla on ikää?
Meinaatko ihan todella, että mies realisoi omaisuutensa ja ostaa teille yhteisen kodin? Mikäs sinun panoksesi siihen sitten olisi? Ilmeisesti sinä asut vuokralla.
Itsekin asun omistusasunnossa, joka myydään tietysti myös yhteisen kodin tieltä.
Ikääkin on ko yli 40 eli ollaan toisella kierroksella.
ap
Eikä tietenkään myydä vaan laitetaan vuokralla selustan turvaksi eron, yms varalle. Ei ole mitään järkeä laittaa kaikkia munia samaan koriin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ootko varma että mies haluaa asua sun kanssa? Ja jos haluaakin yhteiseen kotiin niin miehen asunto vuokralle. Vai haluaisitko että mies myy omansa ja ostaa teille sitten yhteisen kodin?
En halua, että se vuokrataan, haluan että se luopuu siitä. Sitäpaitsi vuokralaisten kanssa tulee aina ongelmia.
ap
Miehen ei pidä missään tapauksessa luopua asunnostaan, vaikka muuttaisikin yhteen kanssasi. Onpahan paikka mihin muuttaa takaisin, kun todennäköisesti hän kyllästyy määräilyysi ja vaatimuksiisi jossain vaiheessa.
No tulipahan täystyrmäys :o Olen järkyttynyt!
ap