Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kauan tupakan vieroitusoireet kestävät? Nyt on menossa kuudes päivä ilman röökiä

Vierailija
05.01.2018 |

Olen edelleen tosi väsynyt, hieman hutera ja sekava olo, ei jaksa keskittyä mihinkään, närästää jne. Milloin helpottaa? Tupakanhimo on jo hieman laantunut. En polttanut hirveän suuria määriä.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
05.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pari viikkoa korkeintaan.

Vierailija
2/8 |
05.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä ap. Olet jo pitkällä. Varmasti menee ohi. Mäkin haaveilen lopettamisesta, koska poltan ihan liikaa, askin päivässä ja se on kallistakin. Suurin huoli kuitenkin terveys. Inhottaa se hajukin ja aistien tylsyys kun tupakoi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
05.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fyysiset oireet ehkä viikon. Henkinen riippuvuus vuosia (osa sekoittaa oireita fyysisiin). Nikotiinivalmisteita kannattaa käyttää aluksi, ne pitävät ne oikeat fyysiset oireet kurissa ja silloin psyykkistä riippuvuutta on helpompi hallita.

Kokemuksesta puhun :) olin itse pahasti riippuvainen, nyt jo yli 10v tupakatta.

Vierailija
4/8 |
05.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

3 korjaa: psyykkinen riippuvuus kuukausia, ei vuosia!

Vierailija
5/8 |
05.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon ollut 7 vuotta ilman ja vieläkin tekee mieli. Ai että kun sais vetää hyvät ruokasauhut tai kesällä terassilla juoda siideriä ja samalla vetää kunnon henkoset. Se ensimmäinen imu kun sytytät.... Näistä haaveilen.

Vierailija
6/8 |
05.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon ollut polttamatta viisi vuotta ja jouluviikolla näin unia että poltin. Ei kai näistä pääse ikinä eroon.

Vierailija
7/8 |
05.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen edelleen tosi väsynyt, hieman hutera ja sekava olo, ei jaksa keskittyä mihinkään, närästää jne. Milloin helpottaa? Tupakanhimo on jo hieman laantunut. En polttanut hirveän suuria määriä.

Minulla samat oireet, enkä osannut yhdistää näitä tupakoinnin lopettamiseen kuvittelin, että on flunssa tulossa.

Vierailija
8/8 |
05.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme viisi