Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ekopuoti Pikkeliina, Turku

Vierailija
05.01.2018 |

Miksei yrittäjä osaa ottaa vastaan palautetta vaan poistattaa täältäkin palautteita ja haukkuu palautteenantajaa pitkin facebookia

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
05.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei ole kypsää käytöstä, mutta antaa möyhätä, taisi jo saada suoraa palautetta ettei nyt toimi ihan fiksusti ottaessaan palautteen noin kovasti itseensä.

Vierailija
2/9 |
05.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ei ole kypsää käytöstä, mutta antaa möyhätä, taisi jo saada suoraa palautetta ettei nyt toimi ihan fiksusti ottaessaan palautteen noin kovasti itseensä.

No jospa hän nyt harjoittelee palautteenottoa ja sen antamista. Facebookissa riehuminen antaa todella huonon kuvan yrityksestä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
05.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kääk! Tuo ihminenhän nolaa itsensä aivan täysin tuolla riehumisellaan. En ollut koskaan aiemmin kuullutkaan kys. yrityksestä, mutta en aio tulevaisuudessakaan siellä asioida. Sen verran huonon kuvan antaa yrittäjä itsestään tuolla käytöksellä.

Vierailija
4/9 |
05.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmeisesti saanu tarpeekseen yrittämisestä ja alottanu yrityksensä hautajaiset ajamalla sen sosiaalisessa mediassa syvimpään paskalammikkoon? Erikoinen toimintastrategia.

Vierailija
5/9 |
05.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

nohuh huh kirjoitti:

Kääk! Tuo ihminenhän nolaa itsensä aivan täysin tuolla riehumisellaan. En ollut koskaan aiemmin kuullutkaan kys. yrityksestä, mutta en aio tulevaisuudessakaan siellä asioida. Sen verran huonon kuvan antaa yrittäjä itsestään tuolla käytöksellä.

Niinpä. En ollut koskaan kuullutkaan ko yrityksestä ja vastaisuudessakin muistan yrityksen vain oudon omistajan vuoksi. Rahojani en sinne vie, koska näköjään on suurikin todennäköisyys päätyä someen haukuttavaksi

Vierailija
6/9 |
05.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turku on kamala persläpi. Turkulaiset möläyttelevät keskellä katua kaikkea asitonta, mutta kun ne kuullessaan kommentoi heille kasvotusten niin ollaan supistunut peräreikä. Poistutaan loukkaantuneena pois paikalta tuhisten ja suhisten.

Ihme tuhnua väkeä.

Pitäisikö vain olla hiljaa ja ottaa loukkaukset vastaan puolustautumatta?

Ei liity välttämättä yritykseen, mutta ostoksilla olen huomannut tälläistä minä minä kultuuria Turussa.

Autoilijatkin yrittävät ajaa suojatiellä lasten päälle. Törkeää menoa.

Vierailija
7/9 |
05.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Turku on kamala persläpi. Turkulaiset möläyttelevät keskellä katua kaikkea asitonta, mutta kun ne kuullessaan kommentoi heille kasvotusten niin ollaan supistunut peräreikä. Poistutaan loukkaantuneena pois paikalta tuhisten ja suhisten.

Ihme tuhnua väkeä.

Pitäisikö vain olla hiljaa ja ottaa loukkaukset vastaan puolustautumatta?

Ei liity välttämättä yritykseen, mutta ostoksilla olen huomannut tälläistä minä minä kultuuria Turussa.

Autoilijatkin yrittävät ajaa suojatiellä lasten päälle. Törkeää menoa.

Kyllä se aika huonon kuvan antaa yrityksestä, jos lähtee ruotimaan anonyymia palautetta pitkin somea. Olisi hyvin voinut vastata täällä vauvapalstalla palautteeseen asiallisesti eikä ruotia asiaa facebookissakin.

Vierailija
8/9 |
05.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
9/9 |
14.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ihmettä, selvästi on jotain mennyt aiemmin ohitse?!?! Yks kaks yrittäjä ilmoitti että lopettaa hommat, mikä toki fiksu ratkaisu, kun tietää miten on aiemminkin asiakkaitaankin mollannut *mietteliäs*