Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi ihmiset eivät ole tinderissä tositarkoituksella?

Vierailija
04.01.2018 |

Miksi etsitään kertakäyttösuhteita?

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
04.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minä ollut tinderissä tositarkoituksella enkä kyllä koskaan mitään kertakäyttösuhdettakaan ole halunnut.

Vierailija
2/11 |
04.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minä ainakin olen. Olen ihan tosissani etsimässä panoseuraa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
04.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten voi olla vakavissaan ennen tapaamista??? Kauheaa jos on

Vierailija
4/11 |
04.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä ongelma ihmisillä on seksisuhteissa?

Vierailija
5/11 |
04.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä monet etsivät parisuhdetta. Eli ovat vakavissaan sen suhteen, että haluavat löytää juuri itselleen sopivaa seuraa pidemmäksi aikaa. Tuota juuri ihmettelen, kun jotkut miehet varsinkin sanoo, että "en etsi mitään"? Tietysti etsii joko seksiä, pelkkää kaveria tai parisuhdetta, koska ihmisiin haluaa tutustua. Mä sanon suoraan haluavani parisuhteen, mitä jotkut ihmettelee, miten voi haluta parisuhteen ennen kuin on tutustunut. Tietenkään mä en tiedä, KENEN kanssa sen parisuhteen haluan vaan se selviää vasta ajan myötä, mutta jos tyyppi ei ole parisuhteeseen kelpaava ja haluava, en häntä turhaan enää toiste tapaa.

Vierailija
6/11 |
04.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minä tinderissä ole tositarkoituksella, mutta jos siellä tapaan jonkun todella kivan ihmisen, voin hänen kanssaan sitten olla tositarkoituksella. Tinder on minulle vain väline ihmisten tapaamiseen ja se tarkoituksen vakavuus ratkeaa sitten sen mukaan, mitä kenenkin kanssa tapahtuu. 

Vierailija
7/11 |
04.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä monet etsivät parisuhdetta. Eli ovat vakavissaan sen suhteen, että haluavat löytää juuri itselleen sopivaa seuraa pidemmäksi aikaa. Tuota juuri ihmettelen, kun jotkut miehet varsinkin sanoo, että "en etsi mitään"? Tietysti etsii joko seksiä, pelkkää kaveria tai parisuhdetta, koska ihmisiin haluaa tutustua. Mä sanon suoraan haluavani parisuhteen, mitä jotkut ihmettelee, miten voi haluta parisuhteen ennen kuin on tutustunut. Tietenkään mä en tiedä, KENEN kanssa sen parisuhteen haluan vaan se selviää vasta ajan myötä, mutta jos tyyppi ei ole parisuhteeseen kelpaava ja haluava, en häntä turhaan enää toiste tapaa.

Miten niin? Entä jos etsii vain sosiaalista elämää eikä halua sen kummemmin määritellä, mitä se tuo tullessaan? Minulla on sellainen tilanne, että olen valmis parisuhteeseen, jos joku oikein kovaa kolahtaa, mutta minulle on myös ihan ok, vaikken sellaista löytäisikään ja kaikenlainen sosiaalinen elämä on tervetullutta. Minulle tinder on kuin mikä tahansa muukin sosiaalinen tilanne, johon hakeudun huvin vuoksi. Ei kai esim opiskelijabileisiinkään mennä tositarkoituksella parisuhdetta etsimään, vaikka siellä nimenomaan tutustutaan ihmisiin ja vietetään aikaa heidän kanssaan. 

Vierailija
8/11 |
04.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi etsitään kertakäyttösuhteita?

Tinderhän on vaan p*noseuranhakusovellus. Etkö tiennyt?

Vierailija
9/11 |
04.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnen monia vakavaa etsineitä ja löytäneitä. Minä mukaanlukien. Hohhoijaa toi kliseinen oletus panosovelluksesta. Kaikenlaisia ihmisiä siellä on. Jos käyttää tinderiä niin huomaa kyllä että monenlaisia ihmisiä siellä on.

Vierailija
10/11 |
04.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ihmiset ottavat vauvapalstan niin tosissaan?

Tää on nettiviihdettä eikä mikään totuuden oraakkeli.

Vierailija
11/11 |
04.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En etsi mitään, en ole ollut tinderissä, enkä missäkään muussakaan parituspalvelussa, enkä tule olemaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi yhdeksän