Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millaisia "palkintoja" keksisin itselleni että jaksan paskassa työssä vielä muutaman kuukauden?

Vierailija
04.01.2018 |

Niin, sopparia jäljellä 4kk ja joka aamu vituttaa mennä töihin huonon ilmapiirin ym. takia. Aion kuitenkin vaikka hammasta purren olla sopimuksen loppuun ja ajattelin että jos keksisin jokaiselle kuukaudelle jonkun kivan "palkinnon" itselleni niin olisi aina jotain mukavaa mitä odottaa. Ensimmäinen palkinto tälle kuulle tulee olemaan kampaamokäynti. Vielä kolme pitäisi siis keksiä. Olisko heitellä hyviä ideoita? :)

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
04.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ihan sama tilanne. Jopa niin sama, että juuri tämä neljä kuukautta määräaikaisuutta jäljellä. Aion tosiaan sinnitellä tämän loppuun, vaikka koen itseni jopa kiusatuksi. 

Tämä ei ole minulle tyypillistä, vaan ehdottomasti ensimmäinen kerta. Yksi työkavereista leikkii kuuromykkää kanssani. Toinen antaa tahallaan vääriä ohjeita ja kun teen väärin, ilkutaan sitä porukalla. 

Jos työsuhde olisi vähänkään pidempi, ottaisin yhteyttä työsuojeluun. En palkitse itseäni mitenkään, vaan pikemminkin rankaisen, että olen joutunut tällaiseen tilanteeseen. 

Eli joka arki-ilta säästä kuin säästä riippumatta juoksen 5-10 km. Ja sen jälkeen salille. Rangaistuksen kääntöpuoli on palkitseva. Olen elämäni kunnossa fyysisesti, näin jaksan myös psyykkisesti tämän rääkin paremmin. 

Viikonloppuna ryyppään, mutten niin paljon, että haittaisi olemista seuraavana päivänä. 

Vierailija
2/11 |
04.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hieronta,onnibussilla jonnekin lauantaiksi ja läheisten ystävien kanssa leffaan. Olehyvä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
04.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hieronta, jalkohoito, kasvohoito, leffa, konsertti...

Luistelua, lumikenkäilyä, mäenlaskua...

Kaunis kukkakimppu :)

Jotain hyvää ruokaa kotona tai ravintolassa.

Vierailija
4/11 |
04.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla ihan sama tilanne. Jopa niin sama, että juuri tämä neljä kuukautta määräaikaisuutta jäljellä. Aion tosiaan sinnitellä tämän loppuun, vaikka koen itseni jopa kiusatuksi. 

Tämä ei ole minulle tyypillistä, vaan ehdottomasti ensimmäinen kerta. Yksi työkavereista leikkii kuuromykkää kanssani. Toinen antaa tahallaan vääriä ohjeita ja kun teen väärin, ilkutaan sitä porukalla. 

Jos työsuhde olisi vähänkään pidempi, ottaisin yhteyttä työsuojeluun. En palkitse itseäni mitenkään, vaan pikemminkin rankaisen, että olen joutunut tällaiseen tilanteeseen. 

Eli joka arki-ilta säästä kuin säästä riippumatta juoksen 5-10 km. Ja sen jälkeen salille. Rangaistuksen kääntöpuoli on palkitseva. Olen elämäni kunnossa fyysisesti, näin jaksan myös psyykkisesti tämän rääkin paremmin. 

Viikonloppuna ryyppään, mutten niin paljon, että haittaisi olemista seuraavana päivänä. 

Voi, olen pahoillani sun puolesta että olet yhtä inhottavassa tilanteessa. Tuolla mun työmaalla myös tuo kiusaaminen ihan arkipäivää, en ymmärrä aikuisia ihmisiä jotka on niin ilkeitä toisilleen. Mutta kyllä me nämä muutamat kuukaudet vielä sinnitellään! :)

Vierailija
5/11 |
04.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uusi puhelin, parempi ravintola viinilistalla, viikonloppumatks prahsan tai vast, merkkilaukku tai kengät.

Onhan noita

Vierailija
6/11 |
04.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieti sitä vapauden tunnetta neljän kuukauden päästä. Se hetki kun astut työpaikan ovesta ulos viimeisen kerran ja olet vapaa! Itse ottaisin muutaman saikkupäivän itseni palkitsemiseksi. Mieti myös kivaa isoa lopputiliä lonakorvauksineen.

Vierailija
7/11 |
04.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieti että on kevät kun vapaudut vankilastasi. Tilaa matka sen kunniaksi.

Vierailija
8/11 |
04.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mieti sitä vapauden tunnetta neljän kuukauden päästä. Se hetki kun astut työpaikan ovesta ulos viimeisen kerran ja olet vapaa! Itse ottaisin muutaman saikkupäivän itseni palkitsemiseksi. Mieti myös kivaa isoa lopputiliä lonakorvauksineen.

Huolettaa vain, ei mitään saumaa olla työttömänä hetkeäkään. Uutta työpaikkaa ei ainakaan vielä tiedossa. 

Tyttö on ensi vuoden abi ja vaikka käy töissä, niin elätettävä kuitenkin vielä. Kuten tietysti pitääkin olla. 

-ei ap, mutta tuo samassa tilanteessa oleva

Vierailija
9/11 |
04.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku kiva lyhyt viikonloppumatka tallinnaan kerran kuussa?

Vierailija
10/11 |
04.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä iniset, sinulla on sentään töitä. Jää työttömäksi, tilallesi on kyllä tulijoita.

Vierailija
11/11 |
04.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä iniset, sinulla on sentään töitä. Jää työttömäksi, tilallesi on kyllä tulijoita.

Ole hyvä vaan ja mene jatkamaan hommia ton mun sopparin jälkeen :) Itse enolen uhraa mielenterveyttäni minkään valtakunnan työn takia ja tuolla se menee taatusti.

Ja kiitos teille jotka olette heitelleet ideoita, hyviä tullut!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi neljä