Olisiko kysyttävää? N40 vastailee :)
Kommentit (65)
Aika syvälle, käsittääkseni en ihan helposti yökkäile ja se mistä kulmasta sitä teen vaikuttaa paljonkin. Se tunne siinä miehen "vain" nauttiessa on kiihottava ja toinen mistä pidän kovastikin on se, että mies ikäänkuin panee minua suuhun, mieluusti niin että pitää päästäni/hiuksistani kiinni. Mutta tuo vaatii luottamusta ja ei saa olla mitenkään "pakottamisen tai väkivaltaisen" makuista, pitää olla molemminpuolin yhteisymmärrys ja oikea fiilis.
N40
Vierailija kirjoitti:
sheivaatko kaikki pois?
Olen ollut ihan posliinikin, mutta tykkään enemmän siitä, että on hieman karvoitustakin.
N40
Nieletkö, syljetkö vai etkö ota lastia suuhun?
Vierailija kirjoitti:
Aika syvälle, käsittääkseni en ihan helposti yökkäile ja se mistä kulmasta sitä teen vaikuttaa paljonkin. Se tunne siinä miehen "vain" nauttiessa on kiihottava ja toinen mistä pidän kovastikin on se, että mies ikäänkuin panee minua suuhun, mieluusti niin että pitää päästäni/hiuksistani kiinni. Mutta tuo vaatii luottamusta ja ei saa olla mitenkään "pakottamisen tai väkivaltaisen" makuista, pitää olla molemminpuolin yhteisymmärrys ja oikea fiilis.
N40
Ihanaa, olet täydellinen!
Millaisia pikkareita pidät? Millaiset on sun mielestä seksikkäät? Millaset nyt jalassa vai onko ollenkaan?
Vierailija kirjoitti:
Nieletkö, syljetkö vai etkö ota lastia suuhun?
Kaikkia noita, riippuu tilanteesta, fiiliksestä ym.
N40
Otatko itsestäsi kuvia.Ja lähetät miehelles joskus?T.M35
Hmm, taidan olla aika peruskauraa pikkareiden suhteen eli ääripäät stringeineen ja mummoversioineen pois, mutta toisenlaiseen tilanteeseen on mm pöksyt joiden etu&takakappaleet on helmillä toisissaan kiinni, vaikea kuvailla..
Pitsiä tykkään, että on ainakin vähän, muutamat henkäyksenohuet kokonaan pitsisetkin löytyy.
Juuri nyt ei ole pöksyjä, en kotona ollessa paljoa niitä käytä.
N40
Vierailija kirjoitti:
Tuota ei ole tullut harrastettua..
N40
Vierailija kirjoitti:
Hmm, taidan olla aika peruskauraa pikkareiden suhteen eli ääripäät stringeineen ja mummoversioineen pois, mutta toisenlaiseen tilanteeseen on mm pöksyt joiden etu&takakappaleet on helmillä toisissaan kiinni, vaikea kuvailla..
Pitsiä tykkään, että on ainakin vähän, muutamat henkäyksenohuet kokonaan pitsisetkin löytyy.
Juuri nyt ei ole pöksyjä, en kotona ollessa paljoa niitä käytä.N40
Oi oi mulla alko seisoon ja panettaa ku luin ton kommentin
Jos saan kysyä sun strategiset mitat? Oletko tumma vai vaalea? Minkä väriset pimppi karvat on?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuota ei ole tullut harrastettua..
N40
Annatko miehen ottaa itsestäsi kuvia rakastelun aikana?M35
Oletetaan, että maapallon ympäri vedetään päiväntasaajan kohdalle maan pintaa myöten kulkeva kireä naru. Tämän jälkeen narua nostetaan siten, että se kulkee koko ajan 1 m irti maan pinnasta. Kuinka paljon pidempi tämä jälkimmäinen naru on kuin ensimmäinen?
Eipä ole mies koskaan kuvaamista ottanut puheeksi..
N40
Ainahan niitä saa kysyä, jotakinhan jo tiedätkin. Pituutta löytyy 168cm ja vaa'alla hyppimistä en harrasta, peilikuva ja vaatteiden istuvuus kertoo tarpeeksi ja ei roiku vararenkaita housujen vyötärön päällä.
Olen tumma punapää (oma väri).
N40
Pitäisitkö seksissä tai kelpaisiko fantasian/fetissin lähteeksi:
-Silmät sidottuna oleminen?
-Kuulosuojaimet, korvatulpat, kuulokkeet tms. korvilla oleminen niin ettet kuule?
-Edellämainitut miehellä?
-Kommandopipo tai vastaava itsellä ja/tai miehellä niin että henkilöllisyys peittyy?
Oletko tavannut miehiä,joilla on erityisen herkät nännit?
Minulta lentää spermat hyvinkin nopeasti jos vaimoni
imee niitä ja samalla runkkaa vehjettäni.
69 ei ole lempijuttujani, mutta ihan ok.
N40