Onko kukaan teistä onnistunut pudottamaan painoa ja pitämään sen poissa, kun laihdutus oli uudenvuodenlupaus?
Mielenkiintoista olisi kuulla. Tuntuu, että kaikki aloittaa laihdutuksen tammikuussa, mutta vähitellen dieetit kariutuvat syystä tai toisesta.
Kommentit (4)
1.1.2012 alkoi projekti, lähti n. 18 kg. Aikaa meni kauan, sillä ei ollut mikään "kuuri" vaan elämäntapamuutos. Nyt paino on 57-59 kg, kun menee tuon 59 kg:n yli, niin on helppo karistaa pari kiloa.
No ei varsinaisesti ollut minulla uudenvuoden lupaus, mutta aloin laihduttamaan aivan täysin hetken mielijohteesta, tarkoitus oli vain paniikissa ns. hämätä seuraavan viikon lääkärikäynnillä, että kyllä, teen kyllä jo paljon työtä sen eteen, että saisin vaa'an lukeman tippumaan sieltä sadastakolmestakymmenestä kilosta. Sitten oli tarkoitus joskus myöhemmin ihan perehtyä asiaan ja laihduttaa ajatuksen ja motivaation kanssa. Vähän jäi päälle, kiloja kyllä vieläkin tiputettavana, mutta yli viisikymmentä jo lähtenyt. Ja pysyvästi, minulla ei hurjista lukemista huolimatta ns. normaalielämässä ole vaikeuksia pysyä siinä painossa, jossa kulloinkin olen. Muutaman kilon heittoja nyt ei lasketa.
Up