Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hoitotyötä hakiessa työaikatoiveen ilmaiseminen

Vierailija
04.01.2018 |

Voiko laittaa toiveiksi kaksivuorotyön? Yötyö ei sovi minulle.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
04.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainahan saa toivoa. Niitä tulijoita on, joille kelpaa myös (tai jopa vain) yötyö.

Vierailija
2/11 |
04.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietty voi, mutta siitä voi jäädä kiinni työpaikan saaminen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
04.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi toki laittaa. Siinä on vain se riski, että jos haet kolmivuorotyötä ja ilmaiset jo hakiessasi, ettet ole valmis kuin kaksivuorotyöhön, niin paikan saa joku sellainen, jolla on paremmat edellytykset ko. työhön - eli tässä tapauksessa valmiudet kolmivuorotyöhön, kun sellaiseen kerta tarve on saada tekijä.

Vierailija
4/11 |
04.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai voit. Itse työskentelen hoitoalalla ja olen tehnyt aina vain joko päivätyötä tai 2-vuorotyötä. Kolmivuorotyötä en koskaan, ainoastaan muutaman yön tein aikoinaan kouluaikana harjoitteluissa ja nekin vapaaehtoisena kokeiluna. Ei ole ollut ongelmaa.

Vierailija
5/11 |
04.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi toki laittaa. Siinä on vain se riski, että jos haet kolmivuorotyötä ja ilmaiset jo hakiessasi, ettet ole valmis kuin kaksivuorotyöhön, niin paikan saa joku sellainen, jolla on paremmat edellytykset ko. työhön - eli tässä tapauksessa valmiudet kolmivuorotyöhön, kun sellaiseen kerta tarve on saada tekijä.

Mutta jos hakee esimerkiksi sijaisuuksia/keikkaa, niin varmaan paremmat mahdollisuudet tehdä vain 2 vuorotyötä.?Tiedän että muuten voi jäädä kyllä työnsaanti siihen.  Harmittaa, muuten tykkään alasta niin paljon. 2-vuorotyöpaikkojakin on niin harvassa. :/

Ap

Vierailija
6/11 |
04.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tottakai voit. Itse työskentelen hoitoalalla ja olen tehnyt aina vain joko päivätyötä tai 2-vuorotyötä. Kolmivuorotyötä en koskaan, ainoastaan muutaman yön tein aikoinaan kouluaikana harjoitteluissa ja nekin vapaaehtoisena kokeiluna. Ei ole ollut ongelmaa.

Olet siis töissä paikassa missä tehdään 3-vuoroa? Ilmaisitko jo hakiessasi halun tehdä 2vuoroa ?

Vierailija
7/11 |
04.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hae terveyskeskuksiin, yksityisille lääkäriasemille, poliklinikoille/päiväpoliklinikoille... Ja varmasti sairaalastakin saa 2-vuorotyötä, onhan siellä pelkkiä yökköjäkin eli yövuorojen tekijöitä. Yövuorot on muutenkin itse työnä ylivoimaisesti rennoimpia vuoroja päivystys ja teho poislukien. Aamuvuorot kaikista kiireisimpiä.

Vierailija
8/11 |
04.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hae terveyskeskuksiin, yksityisille lääkäriasemille, poliklinikoille/päiväpoliklinikoille... Ja varmasti sairaalastakin saa 2-vuorotyötä, onhan siellä pelkkiä yökköjäkin eli yövuorojen tekijöitä. Yövuorot on muutenkin itse työnä ylivoimaisesti rennoimpia vuoroja päivystys ja teho poislukien. Aamuvuorot kaikista kiireisimpiä.

Tekisin mieluusti yövuoroja jos niistä ei tulis mulle niin paljon oireita. Vaikeuksia nukkumisen kanssa + rytmihäiriöitä jne.

Ap

Vierailija
9/11 |
04.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis onhan hoitoalalla päivätyötä ja 2-vuorotyötä pilvin pimein?! Mulla on useita tuttuja hoitoalalla eikä KUKAAN muu tee 3-vuorotyötä paitsi eräs kätilötuttava!

Vierailija
10/11 |
04.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis onhan hoitoalalla päivätyötä ja 2-vuorotyötä pilvin pimein?! Mulla on useita tuttuja hoitoalalla eikä KUKAAN muu tee 3-vuorotyötä paitsi eräs kätilötuttava!

On varmasti, jos on myös valmis muuttamaan työpaikan perässä. Päiväkotiin taas ei pääse tuosta vain jos ei ole erikseen lapsiin ja nuoriin suuntautunut. 

Vierailija
11/11 |
04.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse miettinyt samaa asiaa.

ja miten sen ilmaisee  järkevästi hakemuksessa että toiveissa olisi 2-vuorotyö mutta kuitenkin niin että joustavuutta myös löytyy tarvittaessa... ettei paikkaa menettäis. :(

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän yhdeksän