Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Reino Nordin avautuu Cosmopolitanissa ja vaikuttaa todella epävakaalta

Vierailija
04.01.2018 |

https://www.cosmopolitan.fi/artikkeli/lifestyle/mielipiteita-jakava-rei…

Onhan se hienoa että muutosta on tapahtunut parempaan mutta ei tuollainen ole tasapainoisen ihmisen toimintaa. Kuinka moni muu aikuinen mies on esiintynyt julkisuudessa ensin yhtenä persoonana ja sitten kuin ykskaks saanut "herätyksen" ja päättänyt muuttaa toimintatapaansa? Mistä vetoa että uusi "herätys" on taas jossain kohtaa tulossa...

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
04.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
2/20 |
04.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kansakunnan klovni.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
04.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Reino Nordin pitää itseään karismaattisena (ainakin haluaisi olla sellainen). Onko Reino karismaattinen sinun mielestäsi? Laita tälle kommentille yläpeukku jos on, alapeukku jos ei.

Vierailija
4/20 |
04.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Reino on tuulen mukana menevä itekseen hihittelevä outous. Sitten kun siihen lisää päihteet..

Vierailija
5/20 |
04.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimoparka.

Vierailija
6/20 |
04.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaimoparka.

:D ihan yhtä outo.

Lapsia vois sääliä.

Vierailija
7/20 |
04.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi gallup-äänestys Reinon karismaattisuudesta poistettiin?

Vierailija
8/20 |
04.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko Reino tosi lyhyt? Voisin vannoa että se oli Reino, joka kamapäissään törmäsi minuun Berliinissä kadulla noin viikko ennen joulua.

Vierailija
9/20 |
04.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi gallup-äänestys Reinon karismaattisuudesta poistettiin?

Ei poistettu. Et vaan välttämättä näe sitä joka kerta, jos olet itse tekijä.

Vierailija
10/20 |
04.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko Reino tosi lyhyt? Voisin vannoa että se oli Reino, joka kamapäissään törmäsi minuun Berliinissä kadulla noin viikko ennen joulua.

Mä olen 162 cm ja Reino on mua pikkasen pidempi. Ehkä joku 170 cm.

Vierailija
11/20 |
04.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On n. 170cm. Mulle tulee Reinosta aina mieleen Redrama ja päinvastoin. Sellaisia vaaleita hobittimiehiä molemmat. Kasvonpiirteissäkin on jotain samaa.

Vierailija
12/20 |
04.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan se. Avautui joskus myöhästelystään (jengi odottelee studiolla tuntikaupalla Herra Artistin saapumista): "mä oon hei daideilija enkä mikään kirjanpitäjä..." No ole vaikka simo vaatehuoneelta mutta m**kkua toimintaa ja toisten ajan vähättelyä. Kaikenlainen parisuhde-avautuminen julkisuudessa usein kielii myös mainitusta epävakaudesta (todistellaan itselleenkin siinä selitellessä milloin mistäkin edesottamuksesta).

Vierailija
13/20 |
04.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä olen 162 cm ja Reino on mua pikkasen pidempi. Ehkä joku 170 cm.

Kyllä se sitten oli Reino, käveli täristen sellaisessa narkkikyyryssä, etukenossa ja polvet koukussa. Aika huonolta näytti.

Vierailija
14/20 |
04.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi täytyy mollata ihmistä joka tunnustaa ongelmansa ja pyrkii parempaan? En Nordinia fanita, mutta hyvä kait se on ettei humalassa tai huumausaineissa ajele kaupungilla enää. Heräilkööt ihan kuinka monta kertaa vain huvittaa.

Vierailija
15/20 |
04.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toihan kärysi ratista vain päivä tuon haastattelun julkaisemisen jälkeen. Taviksilta olisi varmaan otettu jo lapset huostaan.

Vierailija
16/20 |
04.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi täytyy mollata ihmistä joka tunnustaa ongelmansa ja pyrkii parempaan? En Nordinia fanita, mutta hyvä kait se on ettei humalassa tai huumausaineissa ajele kaupungilla enää. Heräilkööt ihan kuinka monta kertaa vain huvittaa.

No meille varmaan annetaan anteeksi tämä Reinon mollaaminen kunhan sanotaan että saatiin herätys ja nyt ollaan niinku paljon parempii ihmisii. Kuinka montaa ihmistä Reino on mollannut elämänsä aikana ja ihan tv-lähetyksissä? Mutta niinhän se on että itse muita hanakasti kritisoivat eivät itse kestä kritiikkiä ollenkaan. Kun huomaavat ettei ihmiset ihailekaan tällaista toimintaa niin keksitään, että saatiin herätys ja ollaan nyt positiivisempia ja lempeämpiä muita ihmisiä kohtaan.

Eiköhän siis meillekin anneta vielä joskus anteeksi nämä "mollaukset" kunhan nyt ensin ehditään edes mollata niin paljon, että se antaa aihetta anteeksipyynnöille...

Vierailija
17/20 |
04.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistä tiedät ettei ajele?

Vierailija
18/20 |
04.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi nämä jotka ovat miehensä sukunimellä ovat niitä jotka antavat miehen elää vapaana samalla kun itse tossuilevat? Raukat.

Vierailija
19/20 |
04.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistä tiedät ettei ajele?

No jaa, enhän minä voikaan tietää. Tiedätkö sinä?

Vierailija
20/20 |
04.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No meille varmaan annetaan anteeksi tämä Reinon mollaaminen kunhan sanotaan että saatiin herätys ja nyt ollaan niinku paljon parempii ihmisii. Kuinka montaa ihmistä Reino on mollannut elämänsä aikana ja ihan tv-lähetyksissä? Mutta niinhän se on että itse muita hanakasti kritisoivat eivät itse kestä kritiikkiä ollenkaan. Kun huomaavat ettei ihmiset ihailekaan tällaista toimintaa niin keksitään, että saatiin herätys ja ollaan nyt positiivisempia ja lempeämpiä muita ihmisiä kohtaan.

Eiköhän siis meillekin anneta vielä joskus anteeksi nämä "mollaukset" kunhan nyt ensin ehditään edes mollata niin paljon, että se antaa aihetta anteeksipyynnöille...

Mulla ei ole suurempaa kiinnostusta Nordinia kohtaa, mitä nyt pari artikkelia lukenut. En tiedä mitä on sanonut ja kenestä. Voit toki valaista asiaa, jos haluat.

En myöskään voi tietää kuinka tosissaan hän on, tai onko oikeasti oppinut jotain ja tehnyt todellisen muutoksen. Kuitenkaan en ala syyttämään esittäjäksi, valehtelejaksi tai muuksikaan, ennen kuin näin on osoitettu.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän neljä