Miksi tällä palstalla joku henkilö tekee kokoajan aloituksia lihavuudesta/ylipainosta tai päin vastoin hoikkuudesta?
Jotenkin surullista. Ketä kiinnostaa toisen paino? Elämä valuu hukkaan. Jotenkin säälittää tollaset ihmiset. Keskittykää kyttäämään omaa painoanne ja omaa rumaa peilikuvaanne.
Ja kyllä, olen itse liikunnallinen ja normaalipainoinen/hoikka, mutta oksettaa nämä jatkuvat aloitukset. Minua ei toisten painot kiinnosta. Ja kuka aikuinen ihminen käyttää toisesta sanaa läski? Tulee mieleen, että jäänyt alakoululaisen tasolle kehityksessä. :D
Kommentit (6)
Sanoma on sössön, tekstin muoto erilaista. Sielunsisko? Tai -veli.
Ihan oikein naisille kärsiä ulkonäköpaineista. Ulkonäköpaineet ovat täysin naisten itsensä aikaansaamia. hahaha! Niin makaa ku petaa!
T: nuori nainen
Antaa ihmisen huvitella toisten painoasioilla.. ei kerta elämässä ole muutakaan sisältöä. Kuten sanoit; surullista ja säälittävää.
Vierailija kirjoitti:
Ihan oikein naisille kärsiä ulkonäköpaineista. Ulkonäköpaineet ovat täysin naisten itsensä aikaansaamia. hahaha! Niin makaa ku petaa!
T: nuori nainen
Olen täysin samaa mieltä. Olen tällä hetkellä raskaana ja saan pojan. Ihanaa! Tyttöjen ja naisten elämä on aivan kamalan pinnallista. Olisin itsekin paljon mieluummin mies.
Joo miesten palstalla olis kyllä vähän eri meininki... Naisten palstoilla keskitytään vain haukkumaan toisten naisten (ja miestenkin!) ulkonäköä, seksitaitoja jne.
Samaa mieltä! Tällä palstalla huomaa hyvin sen, kuinka pinnallisia naiset on. Naiset puhuvat vain ulkonäköön liittyvistä asioista. Kyllä meidän naisten elämä on surkeaa, ei voi muuta sanoa. Voi meitä naisia.... Itsepähän olemme soppamme keittäneet.