Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletko ollut pidemmällä sairauslomalla töistä kuin 2-3vkoa?

Vierailija
03.01.2018 |

Mitä vastasit työkavereille töihin palatessasi syystä/syistä miksi olit pois?

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
03.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kysyn tätä, koska itselleni tuli nyt 4vkoa s.lomaa ja tiedän tasan tarkkaan, että kyselevät poissaoloni syytä, kun palaan. Enkä halua sitä heille kertoa.

Vierailija
2/25 |
03.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin syöpäleikkauksen takia neljä viikkoa sairauslomalla. Kerroin kaikille syyn jo ennen leikkaukseen menoa, ei mulla ollut mitään syytä salata sitä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
03.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanot että ryyppäsit sen 4 vkoa ja hauskaa oli.

Vierailija
4/25 |
03.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. Kärsin aivan kammottavasta pahoinvoinnista raskaana ollessani, plus en pystynyt seisomaan juurikaan huimauksen vuoksi, verenpaineet tippuivat niin matalalle tasolle. Työni oli fyysisesti raskasta seisomatyötä. En selitellyt mitään vaikka olin viikkokausia pois.

Vierailija
5/25 |
03.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muuten sama, mutta ryyppää ensin lomalla se 4vkoa ja sano, että olit kuukauden perään katkolla.

Vierailija
6/25 |
03.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Muuten sama, mutta ryyppää ensin lomalla se 4vkoa ja sano, että olit kuukauden perään katkolla.

Tai että tuli töihin katkolle.

Vierailija
7/25 |
03.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulta leikattiin polvi ja sain sen takia kuukauden sairauslomaa, koska työssäni olisi pitänyt melko paljon seisoa ja kävellä.

Vierailija
8/25 |
03.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja kysyn tätä, koska itselleni tuli nyt 4vkoa s.lomaa ja tiedän tasan tarkkaan, että kyselevät poissaoloni syytä, kun palaan. Enkä halua sitä heille kertoa.

Ei sun tarvitse yksityiskohtaisesti niille selittää, sanot jotain ympäripyöreetä. Vatsaleikkaus, mutta ei syytä

Vierailija
9/25 |
03.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on niin tiivis (lue: juoruileva) työyhteisö että oon ihan varma että kaikki ties mun poissaolon syyn jo ennen ku ees olin palannu töihin. En nähny siis syytä salailla.

Vierailija
10/25 |
03.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin neljä kuukautta. Sanoin, että olin vakavasti sairas, mutta en kuitenkaan kuolemansairas.  Sen enempää en selitellyt. 

Vierailija
11/25 |
03.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanot että sulla oli kohtu valahtanut lattialle ja märkiintyneet peräpukamat poksahti seinille. Ja että onneksi siitä nyt selvittiin näin vähällä lomalla.

Vierailija
12/25 |
03.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pian tulee täyteen 8kk. En tiedä vielä mitä kerron sitten kun joskus menen takaisin töihin vai kerronko mitään, yksityisasianihan se on.

Vierailija
13/25 |
03.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin 2,5kk sairauslomalla. Syytä en kertonut, toki kun työyhteisössä 90% naisia niin kaikenmaailman spekulaatiota oli. Itse en niihin mitenkään reagoinut ja ajan myötä loppuivat.

Vierailija
14/25 |
03.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En suostunut viemään biojäteastiaa, koska se ei kuulu toimenkuvaani. Pomo oli asiasta eri mieltä ja katsotutin sillä että kuka vie ja mitä. Kävin valittamassa lääkärille lanttuani ja olin kaikkineen 9 kuukautta saikulla. Eipä tarvinnut ämpäriä viedä!

Vierailija
15/25 |
03.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut 8 vkoa kun jalkani murtui. Kerroin syyn kyllä. Olisivat sen joka tapauksessa huomanneet koska linkutin vielä monta vkoa keppien kanssa.

Vierailija
16/25 |
03.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leikattiin selkä ja olin 3kk pois töistä. Se mikä oli todella hienoa oli, että pomo kävi katsomassa sairaalassa monta kertaa. Olen pienyrityksessä töissä. Pomo myös ilmoitti että jos tarvitsen rahallista tukea jossain, niin ilmoita. En kyllä tarvinnut, mutta on kyllä meidän pomo hieno ihminen. Olen ollut jo 15 vuotta samassa yrityksessä. On ollut ylä ja alamäkiä, mutta lojaaleita ollaan kaikki työntekijät hänelle.

Vierailija
17/25 |
03.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut masennuksen vuoksi 2 kk. Uupumuksesta puhuin töissä ja se oli tottakin. Suhtauduttiin hyvin ja lämpimästi. Naisvaltainen terveydenhuollon työpaikka.

Vierailija
18/25 |
03.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi puhuit uupumuksesta töissä, mutta et masennuksesta? Uupumus ei oikeuta palkalliseen sairauslomaan, masennus kyllä.

Vierailija
19/25 |
03.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi puhuit uupumuksesta töissä, mutta et masennuksesta? Uupumus ei oikeuta palkalliseen sairauslomaan, masennus kyllä.

Koska masennuksen myötä opin kunnioittamaan rajojani ja halusin tehdä näin :-)

Vierailija
20/25 |
03.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

6 viikon sairasloma takana työuupumuksen takia ja huomenna ensimmäinen työpäivä. Vähän jännittää. Eivätköhän kaikki ole asiasta jo tietoisia...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä seitsemän