Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä saa naiset synnyttämään? Jos itse olisin lukenut synnytysjuttuja, en olisi varmaan hankkiutunut raskaaksi

Vierailija
03.01.2018 |

Synnyttäminen kuulostaa aivan kauhealta. Miksi ihmiset silti hankkiutuvat raskaaksi?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
03.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi hankkiutua raskaaksi, kun tietää, että lopussa odottaa niin hirveä koettelemus, joka voi olla vieläpä vaarallinen?

Vierailija
2/5 |
03.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suvussani synnytykset ovat sujuneet mallikkaasti. Kävin varmuuden vuoksi silti tutkimuksissa ennen raskauden yrittämistä. Lääkäri näytti vihreää valoa. Raskaudet ja synnytykset menivät hyvin. Esikoisen kanssa avautumisvaihe vei pidemmän aikaa, niinkuin yleensä viekin ensikertalaisilta, mutta seuraavissa synnytykissä sujuikin jo nopeammin. Kyllä sattui, vaikka en revennytkään! Kivut tosiaan unohti saman tien ja puudutustakin sai ja se auttoi. Suosittelen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
03.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuusi kertaa synnyttäneenä ei ole jäänyt traumoja. Kipeetä ottaa ainakin jossain vaiheessa ja lujaakim, mutta suurimmalta osalta kivut unohtuu samantien.

Samoin kuin erittäin voimakas raskauspahoinvointi 24/7.

Vierailija
4/5 |
03.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan vaan itsekkyys. Kun tulee se olo että minä haluan lapsen, minä, minä, minä, niin silloinhan se on tehtävä. Ei tarvitse lopettaa alkoholin tai huumeiden käyttöä. Ei tarvitse olla varaa kasvattaa lasta. Ei tarvitse olla minkäänlaista sivistystä tai koulutusta. Ei tarvitse elättää itseään. Kun vaan haluaa tehdä lapsen, niin tehdään niitä sitten vaikka useampia kymmenen kissan ja 5 muun kotieläimen seuraksi.

Vierailija
5/5 |
03.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu ihan siitä, paljonko niitä lapsia haluaa. Monille se on niin ykkösasia, että halutaan ottaa riski.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi kuusi