Kainalo täynnä kipeitä patteja
Tosiaan, kainalo on täynnä hyvin kipeitä patteja. Osa sormenpään kokoisia, osa pienempiä. Oletan näiden olevan karvatupen tulehduksia tms, koska syöpäpatit ei ole kipeitä (?). Kysymys onkin, että koska kannattaa lääkäriin mennä, vai annanko vain olla? Patit olleet nyt toista kuukautta ja lisääntyneet runsaasti. Pelkkä käden liikuttaminen sattuu tosi paljon.
Kommentit (14)
No herranjestas, mikset mene lääkäriin jos tuollainen vaivaa jatkuu viikkokausia? Meidänkö sut pitää sinne käskeä?
Siellä on joku leviävä tulehdus. Mitä sitä suotta lääkäriin, jos kerran tykkäät niitä patteja pitää.
Epänormaalia muutosta, sattuu, liikkuminen hankalaa, huolestuttaa... Juu älä nyt vaan ihmeessä lääkäriin mene näillä tiedoilla.
Huomenna soitat heti klo 8.00. Terveysasemalle ja kerrot sinne
Mulla tulee hirveitä ajoksia välillä kainaloihin jos en käytä deodoranttia vähään aikaan. Ihme juttu sinänsä, luulisi että olisi asianlaita juurikin toistepäin.
Oon tosiaan kuvitellu, että nää ois vaa jotain "normaaleja", jotka ajan kanssa häviäisi. Mutta ehkä mä nyt varuiks varaan sen lääkärin heti. Eihän siitä ainakaan haittaa ole.
Ap
Ilman muuta lääkäriin. Kainalossa voi olla myös hankala hikirauhastulehdus googlaa kuvat näyttävätkö tuolle?
-Karvatupen tulehduksia - oletko sheivannut kainaloita? Saattanut iho mennä rikki ja bakteeri päästä jylläämään.
-Suurentuneita imusolmukkeita - onko ollut flunssaa tai muuta virusinfektiota?
Joka tapauksessa noin kauan kestäneet ja kivuliaat, totta kai näytät lääkärille!
Mitään syöpää tässä nyt ei varmasti tarvitse pelätä, ennemminkin jonkinlainen tulehdustila kyseessä ja siitä pääset kun haet lääkkeet!
Virheellinen käsitys, etteikö syöpä voisi aiheuttaa kipua.
Mitä ilmeisimmin einulla on monta tulehtunutta imusolmuketta, ja syy pitää selvittää heti.
Veikkaisin että ovat imusolmukkeita, mulla oli pienenä aina kaula täynnä patteja kun llin flunssassa. Lääkäriin.
Vierailija kirjoitti:
Ilman muuta lääkäriin. Kainalossa voi olla myös hankala hikirauhastulehdus googlaa kuvat näyttävätkö tuolle?
Kainalon ihossa ei näy mitään. Ei edes punoitusta. Muutama patti näkyy selkeästi, kun ovat koholla muut tuntuu vain painelemalla.
Ap
Äidin rintasyövän leviämisestä aiheutuneet patit oli todella kipeitä ja kosketusarkoja. Kuoli 6 kk päästä
Ettei ois vaan finnejä?