Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Aktivointi vain passivoittaa minut ainakin entisestään enemmän!

Vierailija
03.01.2018 |

En tule edes äänestämään enää missään vaaleissa jatkossa!
Mulle riittää tämän "kusipäisten" veronmaksajien palkkarahoilla olevien kaikenmaailman turhakesuunnittelijoiden huono-osaisten päähän potkiminen!
Jos äänestänkin seuraavissa kansanedustajavaaleissa, niin ääneni ei lähde enää sinne päinkään, jotka ovat tämän aktivointilain puolesta äänestäneet eduskunnassamme! Aktivoitan itseni ottamaan selkoa heistä, jotka tätä köyhän maahanpotkimis-aktivointilakia puolsivat!

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
03.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Allekirjoita sopeutumiseläkkeet pois kansalaisaloite

Vierailija
2/4 |
03.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tule edes äänestämään enää missään vaaleissa jatkossa!

Mulle riittää tämän "kusipäisten" veronmaksajien palkkarahoilla olevien kaikenmaailman turhakesuunnittelijoiden huono-osaisten päähän potkiminen!

Jos äänestänkin seuraavissa kansanedustajavaaleissa, niin ääneni ei lähde enää sinne päinkään, jotka ovat tämän aktivointilain puolesta äänestäneet eduskunnassamme! Aktivoitan itseni ottamaan selkoa heistä, jotka tätä köyhän maahanpotkimis-aktivointilakia puolsivat!

Nykyhallitus varmasti toivoo passivoitumistamme niin, ettemme edes äänestäisi. Mutta äänestetään! Pakko näyttää seuraavissa vaaleissa, kannatiko hallituksen olla niin ylimielinen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
03.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse etsin töitä niinku ennenkin, mutta nyt teen sitä 30e vähemmän per kuukausi. kursseille en mene enkä 18h duunia  etsi. Etsin oikeata työtä jatkuvasti. olen aktiivinen ollut jo vuoden, mutta kärsin sen 30e kuitenkin.

Vierailija
4/4 |
03.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äänestämättä jättäminen voi kuulostaa houkuttelevalta "kapinoinnilta" mutta todellisuudessa sillä ei saavuta mitään. Kokkarit äänestää aina.