Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sain täysin ilmaista rahaa 40 euroa Bank Norwegianilta :)

Vierailija
03.01.2018 |

Avasin viime talvella säästötilin Norwegianille jossa säilytän ns. vararahastoani, joka on max 3000-4000 euroa vaihdellen vuoden aikana. Tilisiirtoja olen tehnyt tuona aikana edes takas kun tarvetta on ilmennyt. Vanhat hyvät ajat ovat tulossa takaisin kun normitililtäkin saa korkoa :). Eihän tuo paljon ole, mutta kuitenkin ihan hyvin koko ajan käytössä olevasta rahasta.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
03.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Avasin viime talvella säästötilin Norwegianille jossa säilytän ns. vararahastoani, joka on max 3000-4000 euroa vaihdellen vuoden aikana. Tilisiirtoja olen tehnyt tuona aikana edes takas kun tarvetta on ilmennyt. Vanhat hyvät ajat ovat tulossa takaisin kun normitililtäkin saa korkoa :). Eihän tuo paljon ole, mutta kuitenkin ihan hyvin koko ajan käytössä olevasta rahasta.

Niin mä sain tuolle summalle samaan aikaan 300€, Kannatti näköjään pieni riski ottaa. Lisäksi sijoituksen arvokin noussut.

Vierailija
2/7 |
03.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin mä sain tuolle summalle samaan aikaan 300€, Kannatti näköjään pieni riski ottaa. Lisäksi sijoituksen arvokin noussut.

Mä tarvitsen tuon rahan tarvittaessa heti käyttöön, joten siihen ja riskittömyyteen nähden loistotuotto mulle :)

-Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
03.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä tarvitsen tuon rahan tarvittaessa heti käyttöön, joten siihen ja riskittömyyteen nähden loistotuotto mulle :)

-Ap

Minulle ei koskaan tule rahan tarvetta heti. Aivan hyvin voin odottaa 2 pankkipäivää tarvittaessa.

Vierailija
4/7 |
03.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-Ap

Minulle ei koskaan tule rahan tarvetta heti. Aivan hyvin voin odottaa 2 pankkipäivää tarvittaessa.

Tuotto on sidoksisa riskiin, joten enpä lähtis vertailemaan

Vierailija
5/7 |
03.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä mainos.

Vierailija
6/7 |
03.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvä mainos.

Jospa kotimaisetkin pankit ottaisivat mallia kun säästöasiakkaat siirtyvät norskille :). Siirrän heti pienet rahani kotimaiseen pankkiin kun maksavat muutakin kui nollakorkoa.

-ap

Vierailija
7/7 |
03.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvä mainos.

Jospa kotimaisetkin pankit ottaisivat mallia kun säästöasiakkaat siirtyvät norskille :). Siirrän heti pienet rahani kotimaiseen pankkiin kun maksavat muutakin kui nollakorkoa.

-ap

Ja se tapahtuu  sitten, kun asuntolainojen korot nousevat. Et kai kuvittele, että  pankki voisi ottaa talletuksia sisään esim. 3 % korolla ja lapioida lainoja  ulos 1,5 % korolla? Se olisi entinen pankki hyvin pian.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän kahdeksan