Lue keskustelun säännöt.
Kertokaapas liikunnasta raskauden aikana.
13.04.2006 |
elikkäs olen nyt sitten 22vkolla ja tahtoisin hieman vähentää tulevia kiloja liikunnalla. Aikaa ei hirmuisesti ole, mutta osaisiko joku neuvoa kuinka päivittäisten askareitten parissa voisi jotenkin salakavalasti jumpata.
Kaksi lasta kotihoiodssa ja heidän kanssaan olen päivittäin ulkona, mutta siellä ei usein käydä millään lenkillä vaan ollaan ja istutaan hiekkalaatikon äärellä ja keinuissa sun muissa tutkimusretkillä.
Ylämäet olen jo alkanut ottaa vaunujen kanssa hieman eri tavalla elikkäs ponnistelen joka askeleella ylös alas.. Mahtaa naapureilla olla hauskaa.
Pikkupikku vinkkejä jos kukaan osaisi..
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Mutta muuten suosittelen liikkumaan ihan jaksamisen mukaan! Reipasta lenkkeilyä ja jumppaa kunnon mukaan!
Just jalkoja, selkää ja vatsalihaksia voimistavia jumppaliikkeitä ja muista myös hartiaseutu (elikkäs niinku koko kroppa...heh!)
Ainoita kiellettyjä on just kamppailulajit, sukellus- ja extremelajit. Eli normaaliliikunta sopii kyllä!
Osaatko tehdä koontoliikkeitä vatsalihaksille? Eli kun situpit ei enää onnistu, niin ne on hyviä selälle ja vatsalle ja tietty muulloinkin!