Naissotilaat OFFICIAL
Kommentit (96)
Köykkä on suosikkini. Ehdottomasti johtaja-ainesta.
Monet naiset menee inttiin vaan saadakseen huomiota miehiltä! Instaprinsessat keikistelee maastopuvussa :D
MakeLoveNotWar kirjoitti:
Naiset eivät kuulu armeijan operatiivisiin toimiin. Samoin jatkuva itkeminen ei ole sotilaallista, eikä kiljumalla esitetyt komennot. Naiset samoihin tupiin, ei erityisvapauksia, ihme jos ei ole yhteenkuuluvuuden tunnetta. Ai niin, ei siis samoihin tupiin koska en kannata naisia armeijaan lainkaan.
Olen nähnyt vasta kaksi jaksoa (enkä käynyt armeijaa, olin jo liian vanha nainen kun tuli mahdolliseksi), joten kysyn, mitä ihmeen erivapauksia ja mitä kiljumista? Urheilevia armeijaikäisiä miehiä tunnen sen verran, että tiedän ainakin joukkuepeleissä nuorukaistenkin kiljuvan, ehkä armeijassakin? Mutta mitä erivapauksia?
Samaan tupaan? Ehkä silloin viestit kulkisivat paremmin naisillekin asti, nimittäin yhdessä nettikeskustelussa ihmeteltiin miksi miesvarusmiehet eivät toimita kaikille kuuluvia viestejä naisten tupiin asti. Aika surkeaa, jos armeijaa käyvät eivät tajua katkeamattoman viestiketjun tärkeyttä!
Karmeaa katsoa "naisjohtaja" "sotilaita" nykyisessä armeijassamme. Kyllä mahtaa vakikuntaa ketuttaa mutta mitään ei voi sanoa ettei tule syyte. Kyllä pissisten paikka on ihan muualla. Ja eipä tuo naiskapteenikaan tietääkseni ulkotöissä ole vaan siellä missä pitääkin eli sisähommissa paperisodassa.
Tismalleen samaa mieltä kuin edellinen kanuuna. Ja kyllä se naisen huuto metsässä aika kiljumiselta kuulostaa sarjan perusteella. Sodassa ei taida olla aikaa etsiä pusikkoa intiimiasioiden hoitoon jostain syrjemmältä. Eikä taida omaa telttaakaan olla siellä jossain. Samalla lailla luoti osuu.
Vierailija kirjoitti:
Jo on suosikki. Tässä näkee kyllä oikein pissismäisen ajatusmaailman. " ripsienpidennykset... se on voi voi..." Ihme, ettei luetellut rakennekynsiä tai muuta vastaavaa. Oikeaa johtsja-ainesta. Oikeastaan hyvä ohjelma siihen, että näkee minkälaista iitaa en ainakaan omaan yritykseeni palkkaisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jo on suosikki. Tässä näkee kyllä oikein pissismäisen ajatusmaailman. " ripsienpidennykset... se on voi voi..." Ihme, ettei luetellut rakennekynsiä tai muuta vastaavaa. Oikeaa johtsja-ainesta. Oikeastaan hyvä ohjelma siihen, että näkee minkälaista iitaa en ainakaan omaan yritykseeni palkkaisi.
Onpa taas ajatusmaailma. Nainen ei voi olla johtaja ainesta jos hän sattuu olemaan kaunis tai pitämään myös ulkonäöstään huolta?
ritu kirjoitti:
Tismalleen samaa mieltä kuin edellinen kanuuna. Ja kyllä se naisen huuto metsässä aika kiljumiselta kuulostaa sarjan perusteella. Sodassa ei taida olla aikaa etsiä pusikkoa intiimiasioiden hoitoon jostain syrjemmältä. Eikä taida omaa telttaakaan olla siellä jossain. Samalla lailla luoti osuu.
Naisella nyt on kimeämpi ääni kuin miehellä, semmoista se on. Sodassa tuskin ykkös prioriteetti on päästä suojaan pissalle ja omia telttojahan leireillä ei naisilla ole. Selvitä nyt faktasi ennenkuin tulet pätemään.
Todella löysäksi näköjään mennyt intin touhut sarjan perusteella.
Loistosarja, olen katsonut innolla. Nää naisvihaajat vois vaan jättää väliin niin ei tarvii kärsiä. Kyllä minäkin mielessäni arvostelin alussa joitakin alokkaita että ovatpas heikoin eväin lähteneet mutta sarjan edetessä eläydyin innolla jokaisen tunnelmiin. Kaikki olivat sympaattisia tyyppejä vaikka v*-sanan mahdoton hokeminen alussa tympäisi. Haettiin kovuutta kiroilemalla. Armeija kehittää itsevarmuutta ja aika väärin on kieltää naisilta näin hyvä koulu. Kaikki henkilöt olivat tyytyväisiä armeijaan ja lopussa näki miten valtavasti he kehittyivät palvelusaikana. Todella hyvin tehty mielenkiintoinen sarja.
Vierailija kirjoitti:
Monet naiset menee inttiin vaan saadakseen huomiota miehiltä! Instaprinsessat keikistelee maastopuvussa :D
Noin omasta kokemuksesta täytyy sanoa, että kyllä sitä huomiota enemmän saa baarivaatteissa meikattuna, kuin miesten löysissä vaatteissa tukka kiinni ilman meikkiä..
Olisikohan Alissa White-Gluz:illa hyvä komentoääni?
Vierailija kirjoitti:
ritu kirjoitti:
Naisella nyt on kimeämpi ääni kuin miehellä, semmoista se on. Sodassa tuskin ykkös prioriteetti on päästä suojaan pissalle ja omia telttojahan leireillä ei naisilla ole. Selvitä nyt faktasi ennenkuin tulet pätemään.
Rouva kapteenin äänestä kuuli, että kyllä testosteroni ja arvovalta madaltaa ääntä. Häntä ei voisi kuvitella kimittämään metsään. Tytöt sen sijaan olivat vasta alokkaita.
Meille ei näytetty, miten ja millä asenteella pojat hoitivat homman.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ritu kirjoitti:
Rouva kapteenin äänestä kuuli, että kyllä testosteroni ja arvovalta madaltaa ääntä. Häntä ei voisi kuvitella kimittämään metsään. Tytöt sen sijaan olivat vasta alokkaita.
Meille ei näytetty, miten ja millä asenteella pojat hoitivat homman.
Sarjassahan ei näytetty kun rouva kapteeni huutaa. Ihan tosissani suosittelen että yrität huutaa kovaa mutta matalalla äänellä, jos siis olet nainen. Ei se onnistu, väkisin kuulostaa kimeämmältä kuin miehen huuto ja se on ihan luonnollista. Mitä tarkoitat että millä asenteella pojat hoitivat homman? Eivät hekään ole mikään yksikkö, toisia kiinnostaa ja hoitavat hommat hyvin, toisilla ei ole mitään motivaatiota.
Hyvä sarja, ehdottomasti näkemisen arvoinen. Kaikki päähenkilöt symppiksiä.
Olen itse opiskellut siviilissä miesvaltaisella (teknisellä) alalla siihen aikaan, kun naisia alkoi tulla vähän enemmän opiskelemaan. Vanhemmissa tyypeissä oli ihan selkeästi naisvihaajia. Olivat sitä mieltä, ettei nainen voi suunnilleen edes ajaa autoa, saati käyttää tai suunnitella mitään teknistä juttua. Tässä keskusteluketjussa ilmeisesti yksi ja sama mies on rääpöstellyt aika monta naisvihamielistä kommenttia tyyliin "kaikki naiset ovat huomionkipeitä kirkuvia meikkinaamoja". Armeijaa käytetään vain naisvihan viitekehyksenä.
Ihan mielenkiintoinen sarja, olen nyt neljä jaksoa katsonut. Olen itse myös ollut Niinisalossa vuonna 2004, niin hauska katsoa miltä siellä nykyään näyttää ja muutenkin jännä seurata tuota inttiä naisten näkökulmasta, itse olen mies. Aluksi pari tyttöä vaikutti aika koviksilta, se Moona ja Pirita, mutta on niiltäkin se ulkokuori jo vähän pehmennyt, varsinkin se Moona vaikuttaa asiallisemmalta kuin mitä odotin ensivaikutelman perusteella.
Pääasia kun loppuisi jo se miesten pakollinen asevelvollisuus, eikä sinne tarvitsisi mennä enää kenenkään sellaisen, jolle koko se tappamistouhun opettelukin on äärimmäisen vastenmielistä jo lähtökohtaisesti ...
Naiset eivät kuulu armeijan operatiivisiin toimiin. Samoin jatkuva itkeminen ei ole sotilaallista, eikä kiljumalla esitetyt komennot. Naiset samoihin tupiin, ei erityisvapauksia, ihme jos ei ole yhteenkuuluvuuden tunnetta. Ai niin, ei siis samoihin tupiin koska en kannata naisia armeijaan lainkaan.