Miten tyhmä ihminen on joka polttaa tupakkaa raskaana ollessaan?
Oon aina ajatellut et seinänaapurit on jotenkin urpoja ja wt-henkisiä. Nyt se tuli viimeistään selväksi, rouva on raskaana ja oon nähnyt nyt useamman kerran kessulla takapihalla uudenvuoden aikaan. Hyi.
Kommentit (16)
Tupakkaa raskaana polttava on yhtä tyhmä kuin ei raskaanakin polttava. Jos ihminen polttaa satunnaisesti niin se on ihan ok. Mutta joka hemmetin puolentunnin välein kessua vetävä tupakoitsija on WT.
Minulla oli taas yksi kaveri joka ryyppäsi raskaana ollessaan monta kertaa.Kyllä pisti vihaksi koko ihminen. Mutta en minä noita tupakoitsijoitakaan ymmärrä...
Tunsin kerran erään teiniäidin työkkärin kurssin kautta.
Kertoi polttaneensa "suosituksen verran", 9 röökiä päivässä raskaana ollessaan.
En tiedä missä helkutissa tuollaisia suosituksia jaellaan, mutta lopputulos oli että pojalla oli niin paha astma, että olivat päivystyksessä harva se päivä.
Ei kokenut olevansa astmaan syyllinen millään tavoin.
Näin ei-vapaaehtoisesti lapsettomana vituttaa suunnattomasti, että tuollaiset ihmisperseet voivat lisääntyä.
Vierailija kirjoitti:
Tunsin kerran erään teiniäidin työkkärin kurssin kautta.
Kertoi polttaneensa "suosituksen verran", 9 röökiä päivässä raskaana ollessaan.
En tiedä missä helkutissa tuollaisia suosituksia jaellaan, mutta lopputulos oli että pojalla oli niin paha astma, että olivat päivystyksessä harva se päivä.
Ei kokenut olevansa astmaan syyllinen millään tavoin.
Näin ei-vapaaehtoisesti lapsettomana vituttaa suunnattomasti, että tuollaiset ihmisperseet voivat lisääntyä.
On kyllä epäreilua että jotka eivät lapsista oikeasti välitä, niitä saavat vaikka ryyppäisivät harva se päivä ja röökiä siihen aski päälle. Ei riitä ymmärrys :(
Raskaana tupakoiva ihminen ei enää ole tyhmä vaan itsekäs sadisti ja julma kiduttaja.
On tupakoitsijan lapset ennenkin elämästä hengissä selvinneet. Ja ajatella, jopa lihavien, köyhien ja mielialalääkkeitä syövien äitien lapset selviävät.
Voi kamalaa. En olisi voinut kuvitellakaan että olisin raskausaikana tupakoinut tai käyttänyt alkoholia. Vaikea ymmärtää tuollaista välinpitämättömyyttä... :(
Vierailija kirjoitti:
Raskaana tupakoiva ihminen ei enää ole tyhmä vaan itsekäs sadisti ja julma kiduttaja.
Tekee pahaa kun miettii miltä pienestä tuntuu kohdussa se häkä ja muut myrkyt, kun itsekin meinaan yrjötä jos joku vetää röökiä vieressäni bussipysäkillä.
"Minun mielestäni väärin toimiva" ei ole sama asia kuin "tyhmä". Yritä ymmärtää ero.
Juu, ollaan yritetty miehen kanssa lasta tuliksetta vuoden päivät ja naapurirapussa asuu nuorehko äiti, jolla pieni vauva, ehkä pari kuukautta.
Kävi röökillä talon tuuletusparvekkeella jatkuvasti raskausaikana, en vaan silloin tajunnut että hänelle vauva tulossa.
Satuttaa ajatella, että miksi tuollaiset hmiset voivat saada lapsia. Itse en polta, enkä käytä alkoholia, mutta nyt vuosi takana yrittämistä eikä vieläkään :/
Eikös tupakointi vaikuta sikiön kokoon? Aski päivässä -> helpompi synnytys.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tekee pahaa kun miettii miltä pienestä tuntuu kohdussa se häkä ja muut myrkyt, kun itsekin meinaan yrjötä jos joku vetää röökiä vieressäni bussipysäkillä.
Ja kuinka monta kymmentä vuotta saa polttaa jotta se häkä ja muut myrkyt vaikuttaa.
Yle areenassa on dokumentti etelä-afrikan viinitilojen työläisistä, joiden työnantajat antavat raskaina oleville työläisille halpaa viiniä osana palkkaa. Työnantajat haluavat, että työntekijät ovat riippuvaisia, heitä on helppo riistää riippuvuuden tähden. Katsokaa.
Tupakoiva raskaana oleva nainen on tyhmä, tämä ei ole mielipidekysymys eikä joku "no koska minä olen eri mieltä, niin henkilö on tyhmä". Ei vaan, henkilö on oikeasti julma ja kiduttaa lastansa. Eikä tähän auta mikään "no ei sillekkään tullut mitään, sekin lapsi selvisi.." tai verrata vaikka lievää ylipainoista raskaana olevaa, tupakoivaan äitiin. Ei ollenkaan verrattavissa. Tupakoitsijamammat täällä hikeentyy, kun kehtaa huomauttaa että tupakointi kiduttaa kohdussa olevaa lasta.
Tiedän pari tällaista akkaa jotka polttivat raskausaikana.
Toisen molemmilla lapsilla ongelmia koulussa,koulunkäyntiavustaja,luokkien tuplausta ym. Ei todellakaan penaalin terävimpiä kyniä.
Toisen lapsella epilepsia,toisesta ei vielä tiedä kun on niin pieni vielä mutta syntyi pieni kokoisena.
Rakastavat röökiä enemmän kuin lasta, surullista.