Jos lapset itkevät, olet ruma
http://www.iltalehti.fi/perheartikkelit/201712280142155_pt.shtml
"Itkevätkö lapset sinut nähdessään? Se voi johtua naamasta"
"Aikaisemmissa tutkimuksissa on havaittu, että jo vauvat suosivat viehättäviä kasvonpiirteitä ja karttavat rumia. Nyt saman on havaittu koskevan isompiakin lapsia."
Kommentit (10)
Ehkä vahvat kasvonpiirteet näyttävät esim. vihaiselta ilmeeltä, vaikka piti olla neutraali?
Mitens, onko niin, että muutaman vuoden ikäiset yleensäkin säikkyvät tukevia ihmisiä? Ainakin uutuuttaan.
Seuraavalla kerralla kun kassajonossa ventovieras pentu huutaa pää punaisena ja tuijottaa sinua, niin tiedostathan sen johtuvan ulkonäöstäsi. Olet vain niin ruma.
Miksi tästäkin nyt pitää niin suuttua? Rumia ihmisiä on olemassa ja ihmisille, etenkin lapsille, on tietysti luontevampaa pitää enemmän kauniista kuin rumista ihmisistä. On myös naurettavaa, kuinka aikuiset ihmiset (varmaan anorektisia ja suuririntaisia kaunottaria itse?) arvostelevat lapsen ulkonäköä. 😳
No johan oli taas tutkimus :D Mites se selitetään että joskus jotkut mukulat rääkyy ja useimmat ei kun näkee mut? Ihan samannäkönen oon aina. Enkä muuten oo kaunis.
Vierailija kirjoitti:
Miksi tästäkin nyt pitää niin suuttua? Rumia ihmisiä on olemassa ja ihmisille, etenkin lapsille, on tietysti luontevampaa pitää enemmän kauniista kuin rumista ihmisistä. On myös naurettavaa, kuinka aikuiset ihmiset (varmaan anorektisia ja suuririntaisia kaunottaria itse?) arvostelevat lapsen ulkonäköä. 😳
Mielestäni kommentit tässä ketjussa ovat lähinnä sarkastisen hauskoja ja oletan että kukaan ei ole mistään suuttunut.
Kauniiden ihmisten lapset eivät itke muuta kuin silloin kun joutuvat näkemään rumia ihmisiä ulkona, bussissa, kauppakeskuksissa jne. Onneksi on jo valmisteilla lakialoite ulkonäkökriteereistä esim. lastentarhanopettajille ja perhepäivähoitajille.
Juu, rumien piikkiin vaan kaikki - kakaroiden parkukin! Rumat, pysykää kotona ja poissa ihmisten näköpiiristä, niin itku ja hammasten kiristely maailmasta loppuu. Kiitos.