Mies ei anna ja tuntemattoman kanssa en kehtaisi.
Eli seuraavat vuosikymmenet, jos elossa olen, lappu ns luukulla ja haaveilua vain, vai kuinka?
Tai ehkä sitä muutaman paukun jälkeen kehtaisi jonkun toisenkin miehen kanssa puuhastella, en tiedä...kuitenkin valittaisi tällä palstalla tai kaveriporukassa ja haukkuisi..
Kommentit (9)
Äläpäs nyt hätäile. Otetaan pari paukkua ja mä vien sut sipoon huvilalleni. Siellä meitä ei häiritse kukaan. Nain sua ihan niin paljon ja usein, kuin vain jaksat. Minkä vuoksi mä sinua haukkumaan alkaisin? Antaisitko minun tulla takaapäin välillä pakaroillesi?
Kunpa vain rohkeuteni riittäisi 2, halun puutteesta ei ole kyse, päinvastoin. Kouraisi jostakin vatsanpohjasta kun luin viestisi, olen siis elossa muutenkin kuin vain mielikuvissani. Ja todellakin, se olisi vain yksi paikka johon saisit minussa tulla..
Ap
Vierailija kirjoitti:
Kunpa vain rohkeuteni riittäisi 2, halun puutteesta ei ole kyse, päinvastoin. Kouraisi jostakin vatsanpohjasta kun luin viestisi, olen siis elossa muutenkin kuin vain mielikuvissani. Ja todellakin, se olisi vain yksi paikka johon saisit minussa tulla..
Ap
Miksi miehesi ei sitten anna sinulle? Eikö hän kykene, vai halua sinua? Hyvä että viestini kouraisi sinua sieltä jostakin. Tiedän että kouraisisi naidessammekin, olen aika kestävä ja kyltymätön.
En pysty enkä halua tässä kummemmin asiaa avata, mutta pystymättömyydestä ei ole kysymys.
Pahoittelut, tämä on liian kipeä asia minulle.
Ap
Ottakaa kolmaspyörä petiin ja naista kimpassa! Suosittelen omakohtaisen kokemuksen perusteella
Jo on mies sulla! No sanot sille miehellessi, et jos et kiinnosta, niin sä hommaat itsellesi seksikaverin tai -kaverit. No eihän siinä ole mitään hävettää! Jos himottaa ja panettaa, niin eiku "verkot vesille" ja satunnaista- tai vakipanoa vonkaamaan. NIIN JA KYLLÄ MÄKI VOIN SUA YHEN YÖN JOSSAIN HOTELLISSA "PAUKUTTAA" , JOT ET AIVA HIRVEE LEHMÄ OLE! Kyllä sitä saa, jos haluaa.
Johan repesi. Millainen mahtaa olla "ihan hirveä lehmä" ja mikähän olisi vastaava nimitys yhtä negatiivisesti sanottuna miehestä??
Seksiä pursuamaton, Siis joko todella reilusti ylipainoinen kottikäryillä paikalle tuotava tapaus, oli kyse sitten miehestä tai naisesta. Sellaisten kanssa en menisi vaikka henki lähtisi. Noi langanlaihat voi antaa vielä anteeksi:) Naisen pitää olla nainen ja miehen mies. Sori! Nää nyt menivät kyllä aikatavalla viestiketjun aiheen ohi. Mut viestiketjun aloittajalle rohkeutta toteuttaa itseään, kyllä sä seksikaverin saat, jos haluat.
Tutustu johonkuhun, ehkä samanlaisessa tilanteessa elävään, niin sittenhän hän ei enää ole tuntematon?