Lue keskustelun säännöt.
Alue: Aihe vapaa
Kyllä tämä IV-olut on parempaa tavaraa!
01.01.2018 |
Kävin Lidlissä ja nyt sitä siellä oli! En ikinä osta enää keppanaa, se on ihan litkua! Tämä tulee halvemmaksi!
Kommentit (4)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
onnen päivä!
Kieltolaki sucks, harmi vaan, ettei väkevämpiä vielä saatu lähikauppoihin. Äänestän kokoomusta taas ensi vaaleissa, niin muutaman vuoden päästä saadaan. Sitten on vielä parempi.
Alue: Aihe vapaa
Niin muuten on! Onnex loma jatkuu vielä tän viikon!