Tyttöystävän uudenvuoden lupaus: "Aijon ensi vuonna lukea enemmän kirjoja"
Itse olisin toivonut häneltä jotain painon pudotukseen tai liikuntaan liittyvää. :(
M26
Kommentit (14)
A-I-O-N
Ei tämä oikeasti ole niin vaikeaa
AiJon?? Menepä ap vielä kasvamaan, tui tui.
Vierailija kirjoitti:
A-I-O-N
Ei tämä oikeasti ole niin vaikeaa
Kannattaisi aloittajankin lukea niitä kirjoja enemmän. :D
Vierailija kirjoitti:
Mitä itse lupasit?
En mitään, uudenvuoden lupaukset ovat lapsellisia.
Vierailija kirjoitti:
Mitä itse lupasit?
Opetella kirjoittamaan?
Vierailija kirjoitti:
Jep. Moni nainen ei tajua että se kropan treenaaminen timmimmäksi kohottaisi sitä markkina-arvoa huomattavasti enemmän mitä jotkut tuollaiset sivistys/äly/status/raha-jutut.
Timmillä vartalolla ei tee mitään, jos ainoa hyöty on saada niljakkeet kuolaamaan perään. Kunnon kohottamisesta on hyötyä kuten kirjojen lukemisestakin.
Vierailija kirjoitti:
Mitä itse lupasit?
Reenata paremman gigulin
Terqquin aapee
Varo vaan, se lemppaa sut kohta, sähän et osaa edes kirjoittaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä itse lupasit?
En mitään, uudenvuoden lupaukset ovat lapsellisia.
Tyttöystäväsi huijasi sinua. Oikeasti hän teki lupauksen hankkia paremman poikaystävän.
Vierailija kirjoitti:
Jep. Moni nainen ei tajua että se kropan treenaaminen timmimmäksi kohottaisi sitä markkina-arvoa huomattavasti enemmän mitä jotkut tuollaiset sivistys/äly/status/raha-jutut.
Niin ehkäpä lukemiseen motivoikin enemmän oma kiinnostus kuin halu kohottaa markkina-arvoaan.
Vierailija kirjoitti:
Varo vaan, se lemppaa sut kohta, sähän et osaa edes kirjoittaa.
Sehän oli sen tyttöystävän lupauksessa se Aijon-virhe. Kyllä tosiaan kannattaa tyttöystävän lukea enemmän. Liikuntaa myöskin kannattaa harrastaa enemmän.
Opettele kirjoittamisharjoittelun lomassa sisäistämään ero sanojen lupaus ja toivomus välillä.