Löydänkö ikinä ystävää
Olenkohan taas yksin koko kuluvankin vuoden? Olisi ihana löytää joku kaveri jonka kanssa uskaltaisin olla ihan vaan minä.
Kommentit (6)
On kyllä hiton vaikea löytää uusia kavereita. Niin monta vuotta mennyt käytännössä katsoen täysin yksin.
Mulla ei ole ketään kenen kanssa voisi hengata vapaa-aikana esim eilenkin uuden vuoden aattona..
Vanhemmat oli ainoat ihmiset jotka eilen laittoi hyvät uuden vuoden toivotukset..
Missä näit sitä viimeksi? Muistele aikaa taaksepäin missä on viimeisin havaintosi ja etsi sieltä. Tietysti jos lunta on satanut päälle se voi olla vaikeaa löytää.
M
Kaikilla ei ole mahdollisuuksia, jos vaikkapa henkinen tila on sellainen, että se kuormittaa lähipiiriä liikaa. Silloin lähipiiriin ei halua kukaan liittyä, koska muiden on suojeltava omaa mielenterveyttään.
Mistä ystävättömyytesi johtuu?
Vierailija kirjoitti:
Missä näit sitä viimeksi? Muistele aikaa taaksepäin missä on viimeisin havaintosi ja etsi sieltä. Tietysti jos lunta on satanut päälle se voi olla vaikeaa löytää.
M
Viimeinen havainto yläasteelta. Kävin etsimässä, ei löytynyt. Mutta onhan tässä välissä muutama lumi tullut ja mennyt.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Kaikilla ei ole mahdollisuuksia, jos vaikkapa henkinen tila on sellainen, että se kuormittaa lähipiiriä liikaa. Silloin lähipiiriin ei halua kukaan liittyä, koska muiden on suojeltava omaa mielenterveyttään.
Mistä ystävättömyytesi johtuu?
Olen tästä kyllä eri mieltä. Minua ei haittaisi ystävän ”henkiset tilatkaan” olen itse sellanen hiljainen ja pohdiskeleva tyyppi. Toivottavasti en tällaisena kauhean kuormittava.
Et löydä.