Minkä vanhan tv-sarjan toivoisit palaavan?
Onko teillä jokin menneisyydessä nähty suosikkitv-sarja, jonka toivoisit näytettävän uudestaan? Jos saisit toivoa vain yhden uusintakierroksella näytettäväksi, niin mikä se olisi?
Kommentit (2109)
Selasin kaikki kommentit läpi, mutta en löytänyt sitä brittisarjaa
Oi ihana toukokuu!
Netistä kaiketi löytyy, mutta tarvitsen tekstityksen :D
Olenko ainoa joka kaipaa sarjaa Onnen päivät (Happy days)?
Matkalla avaruuteen oli huikean jännä lapsena.
Me tammelat olisi kiva nähdä ihan huvin vuoksi. Taisi olla aika pökkelöä.
Ensimmäistä maailmansotaa käsittelevä sarja.
Samoin USAn sisällissotaa käsittelevä sarja.
Toista maailmansotaa on käsitelty aivan kyllästymiseen saakka.
Italialaissarja Paluuta ei ole (Nessuno non returno tai jotain sinne päin).
Vierailija kirjoitti:
Criminal mindsin olen halunnut nähdä alusta asti uudestaan, ehkä joskus näytettykin mutta mennyt ohi. Nyt oli boksi tarjouksessa Cdonilla niin pistin tilaukseen, siinä saa hetken katsoa 15 kautta.
Minä katson Viaplayn suunnalta ja kausi 10 jo menossa.
Useita täällä mainittuja tv-sarjoja on bokseina lainattavissa kirjastoissa.
Jaskatus kirjoitti:
Selasin kaikki kommentit läpi, mutta en löytänyt sitä brittisarjaa
Oi ihana toukokuu!
Netistä kaiketi löytyy, mutta tarvitsen tekstityksen :D
Minulla on sarja DVD:llä ja on kyllä mielettömän ihana :) Juuri sellaista me nyt tarvitsisimme TV:stä kaiken ankeuden vastapainoksi! Muistan, että viime keväänä näytettiin jotain Vain muutaman huijari tähden -maalaiskomediaa ja sen jatko-osia ja tuntuivat tosi kivoilta koronahysterian keskellä.
Oispa kiva nähdä taas brittiläistä "Minun perheeni" (jos muistan nimen oikein)! Siinä oli hammaslääkäri-isä, vaimonsa ja kolme lasta, aivaan huikeen hauska:-) Tulikos se tossa tän vuosituhannen alkupuolella, ei oo mitään retroo...
Pitkän Jussin majatalo eli fawlty towers -taitaa olla Viaplaylla parhaillaan mutta ei ole sitä palvelua
toinen on Burn Notice joka on Disney+:lla
Kesä -68, jota esitettiin seuraavana vuonna nimellä Kesä -69. Alkuperäiseltä nimeltään Wonder Years. Tuli Suomen teeveestä muistaakseni kesinä 1989 ja 1990. Aivan mielettömän ihana laatusarja, eikä ole koskaan uusittu
Mister Ed