Haikaranpesän vierailiajoista
Hei!
Onko joku ollut lähiaikoina synnyttämässä Haikaranpesässä ja voisi valaista sen uusista vierailuajoista. Olin itse synnyttämässä siellä v. 2002 ja silloin osastolla ei ollut ollenkaan erillisiä vierailuaikoja vaan vieraat saivat tulla kun halusivat. Nyt Haikaranpesän nettisivuilla lukee, että osaston vierailuajat ovat 17-19. Onko siis näin? Olen menossa sinne synnyttämään kesäkuussa. Harmi, jos vierailuaika on noin lyhyt...
Kommentit (3)
Haikaranpesä mielestäni ihana paikka, jos haluaa heti osallistua oman lapsen hoitamiseen itsenäisesti. Ja tietysti on kivaa, kun mies voi olla mukana koko ajan. Haikaranpesään pitää ilmoittautua heti toisen ultran jälkeen, muuten ei enää pääse.
Toki voi käydä niin, että pesä on täynnä, kun itse on menossa synnyttämään, mutta sitten tulee siirto jollekin toiselle Kättärin osastolle. Itse menen synnyttämään Haikaranpesään toista kertaa, ensimmäisestä kerrasta pelkkiä mukavia mielikuvia. Ai niin, Haikaranpesään ei pääse jos raskaudessa mitään poikkeavaa eli esim. seurantaa vaativa verenpaine tms. Eli pitää olla täysin normaali raskaus.
Silloin oli vapaat vierailuajat, ja tuo oli yksi tärkeä syy miksi me ylipäänsä Haikaranpesään haluttiin.
Coe rv 12+3
mutta olisin itsekin kiinnostunut kuulemaan kokemuksia Haikaranpesästä.
Millainen fiilis siitä jäi? Millaista henkilökunta oli? Oliko vaikeuksia ilmoittautua, ts. jouduitteko jonoon, tai oliko Haikaranpesä taynnä juuri, kun itse olit menossa synnyttämään, ja jouduitkin tavalliselle osastolle?
Ketsup