Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ajatelkaa että tänään viimeiset 90-luvulla syntyneet on virallisesti aikuisia

Vierailija
31.12.2017 |

Ja ysärin alussa syntyneet alkaa olla jo kolmekymppisiä ja kasarin alussa syntyneet keski-ikäisiä

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
31.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Järkyttävää! Ja minä olen syntynyt jo 70-luvulla, oman äitini olin tehnyt jo mummaksi tässä vaiheessa :) Sitä odotellessa että 90-luvulla syntynyt tytär alkaisi lapsia tekemään niin minäkin pääsisin mummaksi. Muistan kun lapsena 2000 vuosi tuntui älyttömän kaukaiselta ajatukselta, ihan scifiä :D

Vierailija
2/21 |
31.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja huomenna ekat milleniumlapset on täysi-ikäisiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
31.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keski-ikä alkaa 40+. Kasareiden alussa syntyneet ovat 33-37 -vuotiaita.

Vierailija
4/21 |
31.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kieltäydyn olemasta keski-ikäinen. t: 80-luvun alussa syntynyt. Olen aikuinen. Keski-ikäinen on 40+

Vierailija
5/21 |
31.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Keski-ikä alkaa 40+. Kasareiden alussa syntyneet ovat 33-37 -vuotiaita.

Keskikaljaikä sensijaan alkaa jo paljon aikaisemmin.

Vierailija
6/21 |
31.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

34v kirjoitti:

Kieltäydyn olemasta keski-ikäinen. t: 80-luvun alussa syntynyt. Olen aikuinen. Keski-ikäinen on 40+

Ei siihen ole sulla kuin muutama vuosi 😂😂👌

Miltä tuntuu olla vanha pa*ka?

Vierailija
7/21 |
31.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen olen hahmottanut, että -96 ja -98 syntyneet lapseni ovat täysi-ikäisiä, mutta sitä en hahmota millään, että -00 syntynyt kuopus on reilun kuukauden päästä täysi-ikäinen.

Vierailija
8/21 |
31.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin siitä tulee ainakin minulle hirveän vanha olo, kun muistan kuinka sukuuni 1980-luvun lopulla ja 1990-luvun alussa syntyneet vauvat ovat jo itse aikuisia, ovat muuttaneet omiin koteihin, monet heistä elävät parisuhteessa ja saavat lapsia, vaikka olivat juuri äsken itse lapsia. Ainakin minusta tuntuu siltä, että juurihan he olivat lapsia ja minä itse pidin itseäni nuorena aikuisena. Kuitenkin ensi vuonna täytän jo 37 ja sitten on enää 3 vuotta siihen, kun täytän 40 vaikka tuntuu, että juuri täytin 30. Mihin tämä aika menee???

Vierailija
9/21 |
31.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikivanha vuosimallia 1981. kirjoitti:

Jotenkin siitä tulee ainakin minulle hirveän vanha olo, kun muistan kuinka sukuuni 1980-luvun lopulla ja 1990-luvun alussa syntyneet vauvat ovat jo itse aikuisia, ovat muuttaneet omiin koteihin, monet heistä elävät parisuhteessa ja saavat lapsia, vaikka olivat juuri äsken itse lapsia. Ainakin minusta tuntuu siltä, että juurihan he olivat lapsia ja minä itse pidin itseäni nuorena aikuisena. Kuitenkin ensi vuonna täytän jo 37 ja sitten on enää 3 vuotta siihen, kun täytän 40 vaikka tuntuu, että juuri täytin 30. Mihin tämä aika menee???

Minäkin olen vielä nuori, paitsi että täytin jouluna 51v :o

Vierailija
10/21 |
31.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistan kun juotiin milleniumina tulipalopakkasessa häämatkaltamme Pariisista tuotua millenium-viiniä ilotulitteiden paukkuessa. 18 vuotta sitten... vähän mä oon vanha...

Vierailija
11/21 |
31.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Järkyttävää! Ja minä olen syntynyt jo 70-luvulla, oman äitini olin tehnyt jo mummaksi tässä vaiheessa :) Sitä odotellessa että 90-luvulla syntynyt tytär alkaisi lapsia tekemään niin minäkin pääsisin mummaksi. Muistan kun lapsena 2000 vuosi tuntui älyttömän kaukaiselta ajatukselta, ihan scifiä :D

Niin samaa odotellessa, vanhin täyttää 20 tänä vuonna.  Tosin onneksi oma pienin täyttää 4 vuotta maaliskuussa. 

Vierailija
12/21 |
31.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

34v kirjoitti:

Nopeesti se aika sullakin tulee menemään. Jos oot nyt parikymppinen, niin aika nopeesti oot itekin vanha 😂😂👌

Vierailija
13/21 |
31.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Paitsi että englannin kielessä milleniaaneilla tarkoitetaan niitä, jotka ovat syntyneet viimeistään 90-luvun alkupuolella ja sen jälkeen syntyneitä kutsutaan post-milleniaaneiksi tai z-sukupolveksi.

Vierailija
14/21 |
31.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep, ensi vuonna jo -93 syntyneet naiset saavuttavat MILFin iän.

Vierailija
15/21 |
31.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Paitsi että englannin kielessä milleniaaneilla tarkoitetaan niitä, jotka ovat syntyneet viimeistään 90-luvun alkupuolella ja sen jälkeen syntyneitä kutsutaan post-milleniaaneiksi tai z-sukupolveksi.

Eiköhän tuon kirjoittaja tarkoittanut nimenomaan milleniumlapsia eli 2000 syntyneitä, eikä milleniaalien sukupolvea.

Vierailija
16/21 |
31.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Plääh! Mä oon alle kolmekymppinen ja olen viime vuosina lopettanut iän ja vanhenemisen ajattelemisen oikeastaan kokonaan. Ajattelen, että onpa ikä mikä tahansa, niin antaa elämän mennä omaa rataansa ja omalla painollaan. Mä en ainakaan halua itselleni asettaa mitään "oon jo sen ja sen ikäinen ja mulla pitäis olla nyt saavutettuna tai siihen ja siihen ikään mennessä saavutettuna sitä ja sitä..." -tavoitteita, vaan mieluummin katselen, että mitä mahtaa huominen tuoda tullessaan. Onhan niitä uusia päiviä ja uusia mahdollisuuksia oikeastaan kuitenkin niin paljon, kun on elinpäiviäkin. :)

Vierailija
17/21 |
31.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

34v kirjoitti:

Nopeesti se aika sullakin tulee menemään. Jos oot nyt parikymppinen, niin aika nopeesti oot itekin vanha 😂😂👌

Kaksikymppinen on kolmekymppinen ennen kuin ehtii kunnolla huomata ja tajutakaan koko asiaa. Mulla meni opiskeluvuodet parikymppisenä niin nopeasti, että tuntuu melkein harmaalta sumuiselta mössöltä, kun muistelee sitä aikaa.

Vierailija
18/21 |
31.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Auts! N88

Vierailija
19/21 |
31.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen syntynyt 1971 ja tänä vuonna 1994 syntynyt tyttäreni teki minusta isovanhemman.

Nuorin lapseni on syntynyt 1999 ja täytti tosiaan tänä vuonna 18.

Niin se vaan aika kuluu.

Vierailija
20/21 |
19.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä olen syntynyt 1971 ja tänä vuonna 1994 syntynyt tyttäreni teki minusta isovanhemman.

Nuorin lapseni on syntynyt 1999 ja täytti tosiaan tänä vuonna 18.

Niin se vaan aika kuluu.

Ja niin sen kuuluukin kulua.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi kuusi