Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Av-mammat, tehdään uuden vuoden lupaus: Ei haukuta enää Jenni Vartiaista tai muitakaan naislaulajia, ok?

Vierailija
31.12.2017 |

Eiköhän Jennin solvaaminen jo riitä tältä erää. Antaa hänen tehdä työtään rauhassa, samoin Jannan ym.

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
31.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä rumaa mummoa saa haukkua

Vierailija
2/19 |
31.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lupaa keskenäs, minä en lupaa mitään 😈

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
31.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mistä helvetistä me sitten puhutaan?? :o

Vierailija
4/19 |
31.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä haukkuu täällä vain yksi ihminen, ei kaikki "mammat" ja epäilen että se joka täällä häntä haukkuu ei edes ole äiti saatika nainen.

Vierailija
5/19 |
31.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ketä? Jennillä ei ole lapsia eikä lapsenlapsia, joten ei ole mummo. Eikä Janna.

Vierailija
6/19 |
31.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lupaa keskenäs, minä en lupaa mitään 😈

Idiootti trolli, älä jaksa vastailla itselles. Ketään ei kiinnosta. Ei se Jenni sua huoli koskaan, hyväksy jo se.

Vierailija
7/19 |
31.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sama trolli.. surullista

Vierailija
8/19 |
31.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No mistä helvetistä me sitten puhutaan?? :o

Ja edelleen sama väsynyt trolli, mene jo pois. Ei ole uskottavaa käydä täällä haukkumassa kaunista naista, yhtä Suomen kauneimmista, vuodesta toiseen, hanki elämä.

Vierailija
9/19 |
31.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sitä haukkuu täällä vain yksi ihminen, ei kaikki "mammat" ja epäilen että se joka täällä häntä haukkuu ei edes ole äiti saatika nainen.

E-I P-I-D-Ä P-A-I-K-K-A-A-N-S-A. Totta että yksi av-mamma aina aloittaa mutta muut hyökkää kyllä mukaan laumana dissaamiseen. Ihan kuin kilpailisivat kuka saa tuotettua törkeämpää solvausta.

Vierailija
10/19 |
31.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lupaan, etten tänäkään vuonna kuuntele noita tusinavinkujia ja lehmänhenkäyksiä, Aamen.

Vierailija
11/19 |
31.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lupaan, etten tänäkään vuonna kuuntele noita tusinavinkujia ja lehmänhenkäyksiä, Aamen.

Ei tarvii kuunnella muttei tarttis haukkuakaan.

Vierailija
12/19 |
31.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ylipäänsä jokainen vois päättää käyttäytyä kivasti ja lopettaa kenen tahansa haukkuminen.  Sydämen kyllyydestä suu puhuu, eli jos on itsellä paha olo, suustakin tulee ulos kaikkea ikävää. Jos on sinut itsensä kanssa ja onnellinen, ei pitäisi olla tarvetta muiden mollaamiseen. Ystävällistä uutta vuotta kaikille <3

Vierailija
13/19 |
31.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun uudenvuoden toive on että Jenni Vartiainen lopettaisi uransa

Vierailija
14/19 |
31.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä kyllä aion jatkaa. Jannan väoin jättää rauhaan mutta Jenni ei sitä ansaitse.

Vierailija
15/19 |
31.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

E-I P-I-D-Ä P-A-I-K-K-A-A-N-S-A. Totta että yksi av-mamma aina aloittaa mutta muut hyökkää kyllä mukaan laumana dissaamiseen. Ihan kuin kilpailisivat kuka saa tuotettua törkeämpää solvausta.

Ei vaan se sama raukka trolli vastaa itse itselleen, kaikki vastaukset on sellaisia että tyylin erottaa, jotkut on yritetty muka kirjoittaa erilaisella tyylillä, ja siinä epäonnistuttu.

Vierailija
16/19 |
31.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei vaan se sama raukka trolli vastaa itse itselleen, kaikki vastaukset on sellaisia että tyylin erottaa, jotkut on yritetty muka kirjoittaa erilaisella tyylillä, ja siinä epäonnistuttu.

Eri koneilta ne tulee, kyllä sen näkee.

Vierailija
17/19 |
31.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turha lupaus minulta. En ole haukkunut, enkä ole ajatellut aloittaakaan. Hyvä laulaja.

Vierailija
18/19 |
31.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se Jenspa on itse kaikki haukkunsa kerjännyt...

Vierailija
19/19 |
31.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä se Jenspa on itse kaikki haukkunsa kerjännyt...

Voisitko vähän avata tätä väitettä? Faktoja tiskiin nyt!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän kuusi